El temps de navegació, o temps de permanència a la pàgina, és un factor clau per analitzar els resultats de la teva web. Aquest indicador ens diu molt sobre l’abast i l’eficàcia de les altres accions de marketing …
LLEGIR MÉSMarketing de posicionament: coneixes aquest concepte? Pot ser relativament fàcil d’entendre, però posar-ho en pràctica requereix de temps i recursos eficaços per extreure’n tot el profit. Actualment la percepció que tenen els consumidors sobre una marca o producte …
LLEGIR MÉSQuan configurem un client de correu, una de les preguntes típiques dels assistents és la de que si volem utilitzar el protocol POP3 o IMAP. Avui volem explicar-vos les diferències entre POP3 i IMAP perquè així la propera …
LLEGIR MÉSDurant l’època de confinament a causa del coronavirus, les videotrucades han esdevingut la nostra sala de reunions habitual. Ens ha servit no només per poder seguir treballant, sinó per no perdre el contacte, per intentar evitar la sensació …
LLEGIR MÉSLa crisi que estem vivint ens està canviant la vida a tots, tant personal com laboral, i tot i que genera por i incertesa, no és un bon moment per paralitzar el negoci. Els canals presencials han desaparegut …
LLEGIR MÉSCom gestionar-les? Quin és el seu paper i com hem de comunicar-nos per arribar al nostre públic? La Societat actual es caracteritza per la impaciència i la immediatesa. I què millor que les xarxes socials per satisfer aquesta …
LLEGIR MÉSPinterest ha creat una nova pestanya anomenada «Shop» en les recerques i en els taulers de pins, per millorar les recerques visuals i potenciar les compres directament des de la plataforma, aprofitant que no podem sortir de casa. …
LLEGIR MÉSEl confinament provocat per l’actual crisi sanitària COVID-19 pot generar tensió psicològica entre tots els treballadors, ja que, això ens obliga a equilibrar la conciliació laborar i personal en un entorn que no és gaire agradable estar-hi. Per …
LLEGIR MÉSDurant aquests dies que ens ha tocat viure en els quals ens hem d’estar a casa per garantir la seguretat i el benestar de tothom, els experts han destacat en tot moment la importància de cuidar la nostra …
LLEGIR MÉSStorytelling és l’art d’explicar una història. En el món del màrqueting és una tècnica que consisteix a crear una connexió amb els usuaris a través d’un personatge i la seva pròpia historia, amb l’objectiu de generar així una …
LLEGIR MÉS