El temps de navegació, o temps de permanència a la pàgina, és un factor clau per analitzar els resultats de la teva web. Aquest indicador ens diu molt sobre l’abast i l’eficàcia de les altres accions de marketing que apliquem a la nostra web. Per això, avui et compartim alguns consells per aconseguir augmentar i millorar aquesta mètrica.
Per què és important?
- Millor posicionament. El temps de navegació de les pàgines té una relació directa amb el SEO; això ens ajudarà a posicionar la nostra pàgina als principals cercadors, com Google.
- Augmenta les possibilitats de conversió. Quant més temps passi un usuari a la web, més possibilitats hi haurà de que finalment es converteixi en un lead i, després, en un client.
- Indicador d’engagement. Normalment, un elevat temps de navegació a una web sol indicar un alt nivell d’engagement.
Ara que hem identificat què és i per què és important, et compartim algunes estratègies per augmentar el temps de navegació dels usuaris a la teva pàgina web:
- Incorpora enllaços interns als textos.
- Inclou CTAs (call to action) i presenta’ls de la forma més atractiva possible.
- Fes servir continguts interactius i atractius.
- Afegeix notificacions intel·ligents, adaptant-les a les característiques de la teva web.
- Optimitza el disseny de la web.
- Millora la velocitat de càrrega.
- Revisa i controla tots els enllaços.
- Fes servir informació útil, original i rellevant.
I tu, coneixies la importància del temps de navegació dels usuaris? La teva web compleix aquests consells per augmentar-lo? Esperem que aquesta informació us hagi estat d’ajuda per a millorar la vostra web!
Comments open