Actualment, les xarxes i els mitjans socials en el món digital han agafat una importància capital i es troben presents en molts dels processos que incideixen en el comerç online. Parlem sobretot de l’adquisició, on s’inverteix per aconseguir …

LLEGIR MÉS

El desenvolupament de la tecnologia de smartphones i tablets ha repercutit en l’ evolució considerable del màrqueting dissenyat especialment per a dispositius mòbils. El tret més característic és que el mòbil és considerat un objecte més personal que …

LLEGIR MÉS

Actualment el màrqueting de continguts ha portat al sector corporatiu a una dimensió anteriorment inimaginable. El fet diferencial d’aquesta tipologia de màrqueting és sense cap mena de dubte la marca personalitzada. És a dir, la firma d’autor que representa l’essència …

LLEGIR MÉS

En l’actualitat veiem que moltes empreses segueixen trobant essencial la línia del producte, preu, promoció i distribució com a element inamovible en la seva producció. Tot i això, el màrqueting digital ha fet revolucionar i desenvolupar un nou paradigma que ha estimulat a diferents sectors …

LLEGIR MÉS