Les botigues de comerç online tenen com a principal objectiu fer un anàlisis de dades i informació per tal que el negoci sigui el més rendible possible. Dins de les diferents opcions que hi podem trobar (cada empresa és diferent) …

READ MORE

En l’actualitat veiem que moltes empreses segueixen trobant essencial la línia del producte, preu, promoció i distribució com a element inamovible en la seva producció. Tot i això, el màrqueting digital ha fet revolucionar i desenvolupar un nou paradigma que ha estimulat a diferents sectors …

READ MORE

Actualment  la publicidat exerceix un protagonisme molt elevat dins de les xarxes socials. L’aparició de les xarxes ha fet canviar de forma rellevant el que fins ara havia sigut el màrqueting més tradicional. La possibilitat de realització de …

READ MORE

El blog és un lloc web constantment actualitzat amb un format de publicació denominat cronològicament invers, és a dir, que de forma general el primer que es visualitza o apareix és allò últim que ha estat publicat. Els …

READ MORE

Quan engeguem una campanya publicitària, els principals objectius que podem voler assolir són, entre d’altres, captar clients interessats, vendre de forma directa o aconseguir visites a la nostra pàgina web. D’aquesta manera una landing page o pàgina d’aterratge, …

READ MORE