Qualsevol estratègia per a xarxes socials hauria de comptar amb un calendari per a estructurar, de forma estratègica, totes les accions a realitzar per assolir els objectius que s’hagin establert. Pot semblar una tasca tediosa al principi, però …

LLEGIR MÉS

Ja és oficial: la xarxa social planeja el llançament d’una plataforma de vídeos musicals amb llicències oficials, convertint-se en un competidor directe de YouTube. La data oficial del llançament és el dia 1 d’agost de 2020, però als …

LLEGIR MÉS

Avui en dia no concebem Instagram sense els seus famosos filtres, oi? Aquests ajustaments predissenyats que han estat presents des dels inicis de la xarxa social són un element més que la caracteritza i que milers d’usuaris fan …

LLEGIR MÉS

Si alguna APP o xarxa social ha experimentat un gran creixement en quant a popularitat aquests darrers mesos de 2020 és, sense cap mena de dubte, TikTok. Es va crear al 2014 sota el nom de Musical.ly, i …

LLEGIR MÉS

Marketing de posicionament: coneixes aquest concepte? Pot ser relativament fàcil d’entendre, però posar-ho en pràctica requereix de temps i recursos eficaços per extreure’n tot el profit. Actualment la percepció que tenen els consumidors sobre una marca o producte …

LLEGIR MÉS

Quan configurem un client de correu, una de les preguntes típiques dels assistents és la de que si volem utilitzar el protocol POP3 o IMAP. Avui volem explicar-vos les diferències entre POP3 i IMAP perquè així la propera …

LLEGIR MÉS