Les imatges que acompanyen qualsevol publicació d’una empresa són un element molt important, ja que generalment és la primera cosa que capta l’atenció dels usuaris, per tant, un component d’interacció bàsic. Tenint en compte aquesta idea, és necessari …

LLEGIR MÉS

De forma general, l’escolta social és una tècnica basada en la monitorització, seguiment i anàlisi dels canals de comunicació i mitjans socials on participa una empresa. Aplicant aquest recurs de màrqueting es pot esbrinar mencions i converses on …

LLEGIR MÉS

El model de negoci dropshipping cada dia està obtenint més repercussió i per això volem que el màxim de persones s’adoni del que realment està comprant. El dropshipping és un mètode d’enviament i lliurament de comandes minoristes en …

LLEGIR MÉS

Cada vegada s’inverteix més temps a les xarxes socials, també el número d’usuaris augmenta en aquestes plataformes. Llavors, perquè no vendre directament des d’elles? Instagram va llançar “Instagram Shopping“, que permet convertir el teu compte en una botiga en …

LLEGIR MÉS

A dia d’avui el contingut de les xarxes socials està evolucionant a un ritme molt accelerat i, amb això, les formes de promocionar una empresa o servei. Tenim una necessitat que és la interacció amb el món. En …

LLEGIR MÉS

Avui en dia els hashtags estan per tot arreu i tenen una gran utilitat.  Aquests tenen utilitats molt diverses com la d’afegir valor a les campanyes, transmeten esdeveniments, notícies a temps real, creen conversacions amb les marques i …

LLEGIR MÉS