L’última tendència en el màrqueting en línia es diu remàrqueting, o també retargeting. Bàsicament consisteix a realitzar campanyes d’anuncis personalitzades per als usuaris que ja han visitat la teva web. Aquesta tendència tracta d’arribar als diferents usuaris que ja …

LLEGIR MÉS

Segons la definició estipulada “el posicionament orgànic, també anomenat natural, és la ubicació o posició que ocupa una pàgina o lloc web en l’índex de resultats d’un cercador quan els usuaris fan una recerca en escriure determinades paraules anomenades: …

LLEGIR MÉS

Durant els últims anys, l’iPhone i els iPad han compartit el mateix sistema operatiu i les mateixes funcions. Però poc a poc, els creadors d’Apple els han anat diferenciant fins avui dia, que han creat un sistema operatiu …

LLEGIR MÉS

Avui dia, una pàgina web és la cara visible de l’empresa, és per això que si aquesta és de càrrega lenta, perdrà moltes visites. Les pàgines webs han evolucionat molt des dels seus inicis on només s’hi penjava text. Actualment han canviat …

LLEGIR MÉS

Una de les notícies d’aquest 2019 és que l’administració de Trump va vetar a Huawei, és a dir, la multinacional Google va deixar de donar accés a Android al fabricant xinès. Aquest fet ha provocat una guerra comercial entre …

LLEGIR MÉS

La xarxa social Twitter conté una secció en què es poden compartir emojis personalitzats, de manera que les publicacions són més atractives i donen a la plataforma més diversió i color. Aquests s’incorporen al teclejar els diferents hashtags, …

LLEGIR MÉS

Actualment, les xarxes socials són les plataformes preferides dels usuaris augmentant any rere any la seva popularitat. En els inicis del funcionament de les xarxes socials, els índexs d’usuaris no arribaven ni a la meitat dels 1.000 milions …

LLEGIR MÉS

El màrqueting o publicitat subliminal consisteix en enviar un missatge o una senyal al nostre subconscient i incitar-nos a comprar o consumir una marca, producte o servei inconscientment. I com funciona? Doncs bé, tot i que l’ull humà …

LLEGIR MÉS