Estàs pensant a desenvolupar una estratègia d’Influencer Màrqueting, però no saps com retribuir als teus col·laboradors? Has de saber que existeixen dues formes principals de realitzar col·laboracions: a canvi de gifts (regals) o a través d’ads (anuncis pagats). …

LLEGIR MÉS

La publicitat a TikTok s’ha convertit en una eina crucial per a les marques que desitgen connectar-se amb la població més jove. Amb una base d’usuaris predominantment composta per la generació Z i millennials, aquesta plataforma ofereix una …

LLEGIR MÉS

ByteDance, l’empresa darrere del fenomen TikTok, ha llançat TikTok Notes, una aplicació dedicada exclusivament a la fotografia. Encara que actualment només està disponible a Austràlia i el Canadà per a un grup selecte d’usuaris, el seu potencial per …

LLEGIR MÉS

El Link Building, o construcció d’enllaços, és una estratègia fonamental dins del màrqueting digital i específicament en l’àmbit del SEO. És la practica d’obtenir enllaços d’altres llocs web que apuntin cap al teu propi lloc web. Aquests enllaços …

LLEGIR MÉS

Hi ha coses que abans funcionaven a la perfecció i que et donaven uns resultats impressionants… però que ara ja no serveixen per a res. I això també passa amb el SEO i a les xarxes socials. En …

LLEGIR MÉS

El Dia del Disseny Gràfic és una ocasió especial per a valorar la influència del disseny gràfic en diferents àrees, com les xarxes socials i l’àmbit empresarial. Per Girona Social Media, aquesta data és una oportunitat única per …

LLEGIR MÉS