Un estudi de mercat ens pot ajudar a conèixer millor les perspectives que tindrà el llançament d’un producte o l’entrada d’una nova marca i, alhora, reconèixer la resposta dels clients i competidors davant aquest esdeveniment. Aquesta investigació permetrà …
LLEGIR MÉSInstagram és una de les xarxes que, actualment, està movent més usuaris i contingut, on més del 71% de les marques hi són presents. Si el teu públic es troba dins aquesta xarxa social, és interessant explorar les …
LLEGIR MÉSSaps què és el mailing i quins objectius té? Aquesta tècnica de comunicació massiva, també coneguda com a e-mail marketing, fa ús del correu electrònic per enviar missatges rellevants i oportuns a persones que estiguin interessades en els …
LLEGIR MÉSActualment Instagram és un dels canals online amb major creixement. Aquesta xarxa social té un volum d’usuaris actius mensuals de 1.000 milions, que comparteixen 95 milions de fotos diàries (91% del contingut de la plataforma) i reaccionen amb …
LLEGIR MÉSAmb l’evolució de l’entorn digital i les estratègies de màrqueting que s’hi desenvolupen, els blogs corporatius s’han transformat en un element clau per comunicar idees i informacions sobre l’àrea en que una empresa és experta o referent. De …
LLEGIR MÉSQuè és un escurçador d’URL i perquè serveix? Els escurçadors són una eina molt útil que permet reduir qualsevol direcció web, llarga i difícil d’emprar, a un nombre molt menor de caràcters. Dit d’una altra manera, fan que …
LLEGIR MÉSTwitter s’ha convertit en una de les xarxes social més importants del moment, concretament la cinquena més popular a nivell mundial, i amb un volum mensual de 339 milions d’usuaris actius. Quins son els aspectes que fan aconsellable …
LLEGIR MÉSGoogle My Business és una eina gratuïta de Google que permet als negocis, amb espai físic, la possibilitat d’administrar com aquests apareixen en l’opció del buscador i dels mapes. No tens un compte de Google My Business encara? …
LLEGIR MÉSLes imatges que acompanyen qualsevol publicació d’una empresa són un element molt important, ja que generalment és la primera cosa que capta l’atenció dels usuaris, per tant, un component d’interacció bàsic. Tenint en compte aquesta idea, és necessari …
LLEGIR MÉSGràcies als anys d’experiència i treball en màrqueting digital i la gestió de xarxes socials, des de Girona Social Media et volem ajudar perquè puguis crear una estratègia de màrqueting per les teves xarxes socials, que serveixi com …
LLEGIR MÉS