Un estudi de mercat ens pot ajudar a conèixer millor les perspectives que tindrà el llançament d’un producte o l’entrada d’una nova marca i, alhora, reconèixer la resposta dels clients i competidors davant aquest esdeveniment. Aquesta investigació permetrà …

LLEGIR MÉS

Instagram és una de les xarxes que, actualment, està movent més usuaris i contingut, on més del 71% de les marques hi són presents. Si el teu públic es troba dins aquesta xarxa social, és interessant explorar les …

LLEGIR MÉS

Saps què és el mailing i quins objectius té?  Aquesta tècnica de comunicació massiva, també coneguda com a e-mail marketing, fa ús del correu electrònic per enviar missatges rellevants i oportuns a persones que estiguin interessades en els …

LLEGIR MÉS

Actualment Instagram és un dels canals online amb major creixement. Aquesta xarxa social té un volum d’usuaris actius mensuals de 1.000 milions, que comparteixen 95 milions de fotos diàries (91% del contingut de la plataforma) i reaccionen amb …

LLEGIR MÉS

Amb l’evolució de l’entorn digital i les estratègies de màrqueting que s’hi desenvolupen, els blogs corporatius s’han transformat en un element clau per comunicar idees i informacions sobre l’àrea en que una empresa és experta o referent. De …

LLEGIR MÉS

Les imatges que acompanyen qualsevol publicació d’una empresa són un element molt important, ja que generalment és la primera cosa que capta l’atenció dels usuaris, per tant, un component d’interacció bàsic. Tenint en compte aquesta idea, és necessari …

LLEGIR MÉS