Durant l’època de confinament a causa del coronavirus, les videotrucades han esdevingut la nostra sala de reunions habitual. Ens ha servit no només per poder seguir treballant, sinó per no perdre el contacte, per intentar evitar la sensació …

LLEGIR MÉS

Com gestionar-les? Quin és el seu paper i com hem de comunicar-nos per arribar al nostre públic?  La Societat actual es caracteritza per la impaciència i la immediatesa. I què millor que les xarxes socials per satisfer aquesta …

LLEGIR MÉS

El confinament provocat per l’actual crisi sanitària COVID-19 pot generar tensió psicològica entre tots els treballadors, ja que, això ens obliga a equilibrar la conciliació laborar i personal en un entorn que no és gaire agradable estar-hi. Per …

LLEGIR MÉS

Storytelling és l’art d’explicar una història. En el món del màrqueting és una tècnica que consisteix a crear una connexió amb els usuaris a través d’un personatge i la seva pròpia historia, amb l’objectiu de generar així una …

LLEGIR MÉS

El passat 14 de març es va decretar l’estat d’alarma i de confinament de la població per part del Govern espanyol fins a nova ordre. Aquest fet ha obligat que la gran majoria del país quedi reclòs a …

LLEGIR MÉS