Què és el copywriting i per què serveix?

Si no havies sentit mai aquest concepte ara te’n fem cinc cèntims. Es tracta d’una tècnica de màrqueting, de les més efectives que hi ha, amb la qual es busca connectar amb el públic.

Què es busca amb aquesta connexió amb el públic? Es busca generar sentiments per a que aquest realitzi alguna acció, ja sigui visitar una web, descarregar algun recurs, comprar algun producte, però sobretot generar engagement.

Si bé és cert que molta gent sap escriure, no tothom es pot dedicar a ser copywriter, ja que amb aquests textos es busca persuadir, però per a poder arribar al públic objectiu, abans s’ha de conèixer a la perfecció el mercat a qui hem de vendre.

“Si se’m dona bé escriure, puc ser copywriter”

Fals! No només s’ha de saber escriure bé sense faltes d’ortografia, sinó que cal conèixer molt bé el mercat per saber quines necessitats i quines carències té per tal de poder dirigir-nos-hi amb les paraules més adequades. Per tant, cal no només saber escriure bé, sinó haver fet una bona investigació de mercat, bona redacció, crides a l’acció, paraules adequades, conèixer l’audiència i frases persuasives.

Aquesta tècnica, tot i que s’empri de la millor manera, no funciona per sí sola. És a dir, cal complementar-la amb altres accions igual d’importants per tal que el resultat sigui òptim, com per exemple interactuar amb el públic objectiu.

Per què és important?

És molt fàcil, perquè en primer lloc ens ajuda a convertir als lectors o fans a clients finals, ens permet influir directament en la presa de decisions d’aquests, crea vincles entre els lectors i les marques i també aconsegueix a derivar tràfic a la web.

Si vas perdut i no saps com arribar al teu públic a través del contingut que publiques, nosaltres et podem ajudar i orientar-te fent que arribis a la teva audiència!

gestor

Comentaris Recents

Comentaris Oberts

Deixar un comentari

Pots utilitzar aquestes etiquetes HTML i atributs: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>