A quines xarxes socials he d’estar present com a marca?

És cert que existeixen moltes xarxes socials, i també és cert que no hem de ser presents en totes, ja que cada una té unes funcions i unes finalitats concretes, per tant hem de tenir en compte això a l’hora d’escollir en quines ens creem un perfil.

Avui us explicarem alguns trets diferencials de les xarxes socials més conegudes, per a que us pugui ser d’ajuda per escollir en quines heu de ser presents i en quines no.

Facebook

Aquesta xarxa és molt útil per a perfils d’empresa, ja que es tracta d’una plataforma molt personal, per a crear vincles propers i per arribar a clients offline. És una opció molt útil per gairebé totes les marques. Si et preguntes per què et pot ser útil et marquem alguns punts importants:

  • Per facilitar les relacions amb els teus clients
  • Per construir una comunitat amb l’audiència que té Facebook
  • Et permet analitzar el comportament dels usuaris a la pàgina per saber què els agrada més
  • Xat en temps real amb els clients
  • Et permet penjar diversos formats (imatge, vídeo, gif, anuncis, etc.)

Instagram

Ara mateix es tracta de la plataforma més coneguda i més utilitzada entre els usuaris. És una xarxa social ideal per adreçar-se a públic jove, ja que ara mateix és la més utilitzada entre aquest segment d’edat, a banda dels adults amants de les noves tecnologies. En què et pot ser útil?

  • Permet publicar imatges i vídeos
  • Permet una relació propera amb els usuaris a través de la interacció per comentaris i missatges directes
  • Immediatesa a través dels stories (permet mostrar-te transparent davant els seguidors)
  • Et permet tenir botiga online, per a que els clients puguin comprar directament
  • Guardar i arxivar publicacions
  • Penjar vídeos de més d’1 minut a través de IGTV

Youtube

És la plataforma de vídeos més coneguda fins al moment, tot i que n’han anat apareguent d’altres. A continuació t’expliquem en què et pot ser útil:

  • Buscar vídeos de qualsevol temàtica
  • Atraure consumidors
  • Penjar vídeos demostració de productes o tutorials (depenent del producte que venguis)
  • Penjar contingut d’alta qualitat, i generar comunitat

Twitter

Ofereix un flux d’informació constant i diari, i et diem com et pot ser útil:

  • Missatges curts i interessants
  • Atraure a un públic qualificat
  • Permet donar resposta directa als contactes
  • Funciona per marques que difonen moltes notícies i novetats

Linkedin

Es tracta d’una plataforma professional, que facilita la relació i la connexió laboral entre marques, empreses i candidats. En què et pot ajudar?

  • Exposar-te com a professional del sector al que et dediques
  • Connectar amb altres marques o empreses
  • Trobar possibles clients
  • Xarxa de contactes professional

Amb aquests punts ja saps a quina xarxa social et convé ser present? Si encara tens dubtes posa’t en contacte amb nosaltres i t’ajudarem en tot!

gestor

Comentaris Recents

Comentaris Oberts

Deixar un comentari

Pots utilitzar aquestes etiquetes HTML i atributs: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>