Errors que es comenten creant identitats corporatives

En el moment que tenim una marca, la necessitat primordial és la creació d’un nom per fabricar la teva imatge corporativa. La identitat verbal és el nom que li has donat i la identitat visual és l’elecció de l’estil i formes que li donaran personalitat i diferenciació.

En el moment de crear una marca es comenten errors i et volem ensenyar com identificar-los perquè no els cometis.

  • Una identitat verbal mal feta és quan llegim el nom i no entenem en què treballa aquella empresa. No serveix de res tenir un bon disseny si falles amb un nom confús.
  • Una identitat corporativa poc atractiva, poc intuïtiva i l’elecció d’una tipografia inadequada.
  • L’ús de símbols que generin dobles significats o males interpretacions.
  • Plagis o semblances amb altres marques generant al teu client la sensació de poca serietat o poca originalitat.

Aquests són dels errors més comuns que es cometen, sabent aquests errors, mira de no caure-hi en el moment de crear la teva empresa, diu molt de la teva marca!

umbrella

Recent Comments

Comments open

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>