Google llança a Espanya una nova eina publicitària basada en la tecnologia machine learning, que permet el reconeixement d’imatges d’una manera més específica, i busca que el seu complement DialogFlow, diàlegs automatitzats, sigui implantat en el sector empresarial. …

LLEGIR MÉS

És una tecnologia que permet a les empreses posar enllaços dins de les publicacions normals de fotos de manera que si veiem un objecte que ens agrada podem clicar en ell perquè s’obri la web de compra del …

LLEGIR MÉS

La nova versió d’Android es caracteritza per ser simple, intel·ligent y donar control a l’usuari. Després de cinc mesos d’espera, l’actualització del sistema operatiu és una realitat. Quant al nom, segueix la seva línia temàtica però en aquest …

LLEGIR MÉS

Ens trobem en plena època vacacional on tot el món prepara i organitza els seus viatges. Perquè l’estrès no et superi entre equipatge, aeroports o idiomes, et portem unes aplicacions que t’ho faran tot més fàcil: Packpoint: Destinada …

LLEGIR MÉS

Segons les proves realitzades, Samsung ha anunciat el que pot ser un canvi substancial pels smartphones: una pantalla irrompible. Aquesta innovació resol el famós problema de la fragilitat dels mòbils i podria aplicar-se a altres àmbits. L’empresa coreana …

LLEGIR MÉS

Molt sovint els youtubers i influencers estan convençuts que els usuaris y fans saben distingir entre el que és publicitat i el que es contingut. Un estudi realitzat a Alemanya per l’empresa Bitkom demostra que això no és …

LLEGIR MÉS

Després de l’èxit de les històries i d’anunciar que l’aplicació ja compta amb més de 1.000 milions d’usuaris, Instagram acaba d’iniciar i posar en marxa una nova eina. Una plataforma que anima als usuaris de la xarxa a …

LLEGIR MÉS