En quant a definició, l’inbound màrqueting és una metodologia que combina tècniques de màrqueting i publicitat no intrusives amb la finalitat de contactar amb un usuari al principi del seu procés de compra i acompanyar-lo fins a la …

LLEGIR MÉS

Avui al nostre blog farem un breu anàlisi dels 3 anuncis més virals d’aquest 2018. Cada any hi ha certa intriga per saber quina serà l’empresa que tindrà millor idea i que arribarà més al públic. Hem creat …

LLEGIR MÉS

En els darrers anys la conducció autònoma va guanyant pes de cara als serveis de mobilitat dels països. Diferents projectes recorren algunes ciutats del món en fase de proves: L’Ericssona a Estocolm (Suècia), el Gateway a Londres (Anglaterra) …

LLEGIR MÉS

Estem en una societat canviant que necessita acostumar-se al nou món creat a les xarxes socials. En les comunitats hi ha drets i deures, també límits però… Fins on es pot arribar a la vida virtual? Actualment, s’han …

LLEGIR MÉS

Si tens un compte a Flickr amb milers de fotografies, potser hauries de plantejar-te descarregar-les i emmagatzemar-les a un altre lloc, perquè a partir de febrer de 2019 canvia les seves normes. L’abril d’aquest mateix any aquest portal …

LLEGIR MÉS

Google llança a Espanya una nova eina publicitària basada en la tecnologia machine learning, que permet el reconeixement d’imatges d’una manera més específica, i busca que el seu complement DialogFlow, diàlegs automatitzats, sigui implantat en el sector empresarial. …

LLEGIR MÉS