Estratègies de marketing que pots activar en temps de post-coronavirus

La crisi que estem vivint ens està canviant la vida a tots, tant personal com laboral, i tot i que genera por i incertesa, no és un bon moment per paralitzar el negoci. Els canals presencials han desaparegut i el món digital és el que regna, pel que utilitzar internet és la millor opció per arribar als teus clients. És per això que proposem diferents estratègies per sortir-ne més enfortit:

  1. Treballa l’estratègia digital: serà més fàcil combatre contra la competència si tens una estratègia definida. Et podem donar un cop de mà en aquest aspecte, definint conjuntament qui és el teu comprar, quin seria el teu perfil de client ideal i quin és el teu valor afegit envers la resta.
  2. Landings específiques: si ets una empresa que ven productes o serveis, una idea és paquetitzar aquells més importants i generar landings per a promocionar-los. Si a més afegeixes una crida a l’acció on hagin de subscriure’s i deixar dades de contacte, et servirà “a posteriori” per impactar-los amb d’altres novetats.
  3. Repàs de la web: En una jornada normal no solem tenir tant de temps per revisar aspectes de la web desactualitzats, pel que ara segurament és un bon moment per fer-ne una revisió general i treballar-la com cal, ja sigui amb redissenys, oferint una millor experiència per l’usuari, actualització de productes i serveis, crides a l’acció…
  4. Posicionem-nos: L’increment de trànsit a la xarxa és evident, pel que també hauria de ser evident que és el moment ideal per posicionar-se en cercadors treballant campanyes de SEO i SEM. Disposem de plans personalitzats segons les necessitats de la teva empresa, i podem recomanar-te què seria el més adient en cada cas.
  5. Potenciem les xarxes socials: Tothom estem 24/7 actius a les xarxes, ja sigui per parlar amb els nostres amics i familiars o per descobrir nous productes! Pel que pot ser un bon moment per a repensar la teva presència. Nosaltres t’ajudem a trobar les xarxes més idònies pel teu negoci i així aconseguir arribar a ells de forma neta i concisa.
  6. Enviaments d’Email Marketing: Manté informat al teu comprador en tot moment, que sàpiga que segueixes al seu costat i que pot seguir comptant amb els teus serveis i productes.
umbrella

Comentaris Recents

Comentaris Oberts

Deixar un comentari

Pots utilitzar aquestes etiquetes HTML i atributs: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>