Gestió d’equips durant el confinament

El confinament provocat per l’actual crisi sanitària COVID-19 pot generar tensió psicològica entre tots els treballadors, ja que, això ens obliga a equilibrar la conciliació laborar i personal en un entorn que no és gaire agradable estar-hi. Per tant, hem de saber adaptar-nos a la nova situació.

Des de Girona Social Media volem donar-te diversos consells a tenir en compte a l’hora de gestionar el teu equip correctament:

  1. Planificació: és imprescindible, ja que hem de tenir en compte les circumstàncies de cadascun i saber prioritzar i fixar objectius realistes a nivell d’equip i individual. Existeixen diferents eines que ens ajuden a una bona planificació: Trello, Slack o Planner, entre d’altres.
  2. Empatia: No tots els membres es troben en la mateixa posició i per tant, és important establir una escolta activa i intentat motivar al treballador, per contribuir a un clima d’empatia i suport mutu entre els membres.
  3. Claredat: Una comunicació clara i eficient ajudarà a l’equip a portar la situació amb millor predisposició.
  4. Confiança: És important que hi hagi confiança entre l’equip, ja que això facilitarà que aquest sigui productiu i treballi motivat, i per tant, sigui més eficient.

En conclusió, hem de potenciar l’agilitat, la productivitat i l’autonomia dels equips, això també aportarà un valor al client i generarà un impacte positiu a tots els membres. Sabem que és una situació complicada i que hi ha dies que es fa tot molt coll amunt, però recordeu: això també passarà.

umbrella

Comentaris Recents

Comentaris Oberts

Deixar un comentari

Pots utilitzar aquestes etiquetes HTML i atributs: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>