 
																					Quan és millor publicar a Instagram? Serà millor publicar al matí o a la tarda? Si ets usuari d’un compte d’Instagram, segur que t’has fet aquestes preguntes més d’una vegada per saber quin és el moment més adequat …
READ MORE 
																					Quan és millor publicar a Instagram? Serà millor publicar al matí o a la tarda? Si ets usuari d’un compte d’Instagram, segur que t’has fet aquestes preguntes més d’una vegada per saber quin és el moment més adequat …
READ MORE 
																					Si ets propietari o propietària d’una empresa amb presència online o simplement estàs treballant en una, segur que alguna vegada t’has informat per saber de quina manera pots incrementar la interacció amb els teus clients. Per cridar l’atenció …
READ MORE 
																					Avui en dia, les empreses dediquen gran part dels seus recursos a fer publicitat, ho fan a través de diferents tècniques per tal d’incrementar la notorietat i reconeixement d’aquestes. Una d’aquestes tècniques i, cada vegada més utilitzada és el …
READ MORE 
																					Les analítiques d’Instagram són la millor forma de veure si el teu temps i pressupost invertit a aquesta xarxa social estan donant els seus fruits. Per això, hem de saber on trobar totes les dades més rellevants i com …
READ MORE 
																					Si estàs familiaritzat/da amb el món del màrqueting, és possible que hagis sentit bastant a parlar dels Key Performance Indicators, més coneguts com KPIs. Avui us parlem d’aquests importants indicadors! El concepte de KPI (Key Performance Indicator) es refereix a …
READ MORE 
																					La nostra prioritat és sempre aconseguir els millors resultats, i per a fer-ho, cal saber com és el terreny de joc al qual ens trobem. Per això, avui us volem compartir les cinc principals tendències que ens faran …
READ MORE 
																					La televisió porta dècades dominant els pressupostos publicitaris i essent la gran plataforma que els anunciants feien servir per arribar a les audiències. Però, ara segueix essent així? Ara mateix no és que la inversió digital superi a …
READ MORE 
																					Google Analytics és una eina gratuïta que pertany a l’empresa Google que permet obtenir una gran quantitat d’informació estadística sobre una pàgina web. Gràcies a la informació extreta d’aquesta eina es poden analitzar els perfils dels usuaris que …
READ MORE 
																					Tots sabem que Instagram és la xarxa més utilitzada del moment, amb més de mil milions d’usuaris actius i 25 milions d’empreses actives. Si el que volem és augmentar la nostra visibilitat i arribar a més usuaris d’Instagram, …
READ MORE 
																					Saps què són les 4P del màrqueting? El Producte, el Preu, el Punt de venda i la Promoció són quatre variables que tenen com a objectiu explicar el funcionament d’una manera integral del màrqueting dins d’una empresa. Aquestes variables són essencials tant en el màrqueting tradicional com en el digital. …
READ MORE