Branded Content, la publicitat cada vegada menys intrusiva

Avui en dia, les empreses dediquen gran part dels seus recursos a fer publicitat, ho fan a través de diferents tècniques per tal d’incrementar la notorietat i reconeixement d’aquestes. Una d’aquestes tècniques i, cada vegada més utilitzada és el Branded Content.

Estem parlant d’un recurs publicitari mitjançant el qual es crea un contingut útil, entretingut i inspirador. Aquest, s’evadeix de la publicitat tradicional, ja que es caracteritza per interactuar amb els usuaris, compartir contingut a les xarxes socials, mostrant una imatge més enfortida de la marca.

El fet que en fa destacar els seus èxits és que és percebut pel públic com una publicitat menys intrusiva.

Una de les aplicacions més emprades és el vídeo, com a format més efectiu en campanyes de Branded Content, seguit de fotografies, podcasts, il·lustracions, jocs interactius, etc.

Tot i l’efectivitat d’aquest format, els professionals del màrqueting reconeixen que l’èxit no depèn exclusivament del format, sinó del seu contingut. D’aquesta manera animen a augmentar la inversió en Branded Content i a seguir explotant les tècniques que els apropin més als usuaris, l’objectiu indiscutible de les marques.

gestor

Comentaris Recents

Comentaris Oberts

Deixar un comentari

Pots utilitzar aquestes etiquetes HTML i atributs: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>