Saps que són les 4P del màrqueting? El Producte, el Preu, el Punt de venda i la Promoció són quatre variables que tenen com a objectiu explicar el funcionament d’una manera integral del màrqueting dins d’una empresa. Aquestes …

LLEGIR MÉS

Saps que és el màrqueting relacional? Es tracta d’un tipus de màrqueting que utilitza tècniques per millorar la comunicació amb els clients ajudant-los en el procés de compra i incrementar, de manera conseqüent, la seva fidelitatamb l’empresa. Aquest …

LLEGIR MÉS

Què és el màrqueting digital? El màrqueting digital consisteix a utilitzar internet i les tecnologies de la informació per apropar-se als clients reals i potencials. Així, l’empresa en qüestió, ofereix un espai digital per facilitar les transaccionsdels clients. …

LLEGIR MÉS

Perquè les empreses segueixin funcionant correctament, és important que portin a terme un estudi per conèixer quines coses funcionen en l’empresa i quines s’haurien de canviar. Actualment, existeixen moltes eines per realitzar aquests estudis, una d’elles és l’anàlisi …

LLEGIR MÉS