Aprofita el potencial de TikTok

No hi ha cap dubte: TikTok és una xarxa social que ha crescut de manera exponencial en els darrers anys. Principalment utilitzada per joves majoritàriament i dedicada exclusivament per a l’entreteniment. No obstant això, el potencial de TikTok és cada vegada més gran i ara els negocis també volen formar part d’aquesta plataforma.

Per què els negocis són a TikTok?

És una xarxa social de fàcil creixement per a les marques, ja que el contingut és fàcil de crear i també de consumir. Al potencial a què ens referim anteriorment és que només tenim un únic format: els vídeos. I el consumidor només ha de lliscar.

Un altre dels motius de gran interès per als negocis i creadors de continguts, és que no es necessita una gran edició de vídeo perquè tingui èxit a la plataforma. A més, l’aplicació dóna les eines per gravar i editar.

Potencial de TikTok per incrementar vendes

El contingut ”no edit” segueix sent tendència i això abunda a Tik tok. Els usuaris volen veure productes reals, com es fan servir i els seus resultats, duna manera espontània. És per això que moltes marques estan mostrant els productes en aquesta plataforma.

Algoritme de TikTok

L’algoritme funciona tal com els d’altres plataformes, també té en compte les interaccions dels vídeos. Els likes, els comentaris o les vegades que es va compartir o guardar. L´única diferència que podem destacar és l´àudio. Utilitzar àudios representa un petit avantatge pel teu vídeo. Com podeu comprovar l’algoritme de Tik Tok cal molt.

Com podem aconseguir-ho? Nosaltres t’ho expliquem.

  • Fes que els teus vídeos impactin des del primer segon.
  • Els story time tenen una gran importància a l’app: Mostra contingut que desperti l’interès de l’usuari.
  • Adapta les tendències a la teva marca: Sigues creatiu i reinventa la tendència que tingui relació amb el teu negoci.
gestor

Comentaris Recents

Comentaris Oberts

Deixar un comentari

Pots utilitzar aquestes etiquetes HTML i atributs: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>