El món digital està cada vegada més present i les empreses han de continuar progressant amb les seves estratègies de venda i gestió digital.
A continuació, us detallarem les tendències de l’e-commerce durant aquest any 2022 perquè pugueu estar actualitzats i adaptar les vostres webs virtuals a les necessitats actuals.
- Un 88% dels consumidors valoren que els productes que compren siguin sostenibles i estan disposats a pagar més per ells. Així que, és moment d’apostar per la sostenibilitat en els productes i serveis de la teva marca.
- La utilització de la intel·ligència artificial per oferir ofertes més personalitzades en els nostres clients.
- Les perspectives de futur de les compres per veu són molt optimistes.
- Cada vegada més hi ha una tendència en els models de subscripció. Pel que, és interessant que creïs el teu model per aconseguir fidelitzar els teus clients i generar ingressos de manera freqüent.
- En aquest moment, també s’està veient en auge els productes personalitzats. Aquests són una bona estratègia per adaptar-nos a les necessitats concretes de cada consumidor aportant-li exclusivitat i t’ajudarà a diferenciar-te de la competència.
- Una altra de les tendències que està guanyant terreny és la realitat augmentada en els productes. Aquesta opció permet en els clients provar-se els productes d’una forma virtual abans de fer la compra per la pàgina web.
- Finalment, l’ús de dades de geolocalització en “mobil commerce” és una de les opcions en tendència per fer arribar informacions en els clients en el moment adequat i amb el missatge apropiat.
Esteu utilitzant alguna d’aquestes novetats del sector? Des de Girona Social Media et podem donar una mà amb la creació i utilització de la teva botiga virtual.
Comments open