Tendències de l’e-commerce

El món digital està cada vegada més present i les empreses han de continuar progressant amb les seves estratègies de venda i gestió digital.

A continuació, us detallarem les tendències de l’e-commerce durant aquest any 2022 perquè pugueu estar actualitzats i adaptar les vostres webs virtuals a les necessitats actuals.

  1. Un 88% dels consumidors valoren que els productes que compren siguin sostenibles i estan disposats a pagar més per ells. Així que, és moment d’apostar per la sostenibilitat en els productes i serveis de la teva marca.
  2. La utilització de la intel·ligència artificial per oferir ofertes més personalitzades en els nostres clients.
  3. Les perspectives de futur de les compres per veu són molt optimistes.
  4. Cada vegada més hi ha una tendència en els models de subscripció. Pel que, és interessant que creïs el teu model per aconseguir fidelitzar els teus clients i generar ingressos de manera freqüent.
  5. En aquest moment, també s’està veient en auge els productes personalitzats. Aquests són una bona estratègia per adaptar-nos a les necessitats concretes de cada consumidor aportant-li exclusivitat i t’ajudarà a diferenciar-te de la competència.
  6. Una altra de les tendències que està guanyant terreny és la realitat augmentada en els productes. Aquesta opció permet en els clients provar-se els productes d’una forma virtual abans de fer la compra per la pàgina web.
  7. Finalment, l’ús de dades de geolocalització en “mobil commerce” és una de les opcions en tendència per fer arribar informacions en els clients en el moment adequat i amb el missatge apropiat.

Esteu utilitzant alguna d’aquestes novetats del sector? Des de Girona Social Media et podem donar una mà amb la creació i utilització de la teva botiga virtual.

gestor

Recent Comments

Comments open

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>