Com és evident, i en el comerç electrònic es fa més palpable, ja que no tenim relacions físiques, és important establir una molt bona relació amb el client. Dins dels diferents paràmetres que poden portar a la compra …
READ MORE
Com és evident, i en el comerç electrònic es fa més palpable, ja que no tenim relacions físiques, és important establir una molt bona relació amb el client. Dins dels diferents paràmetres que poden portar a la compra …
READ MORE
Actualment el màrqueting de continguts ha portat al sector corporatiu a una dimensió anteriorment inimaginable. El fet diferencial d’aquesta tipologia de màrqueting és sense cap mena de dubte la marca personalitzada. És a dir, la firma d’autor que representa l’essència …
READ MORE
En els últims dos anys s’ha constatat el creixement exponencial del comerç electrònic a través de l’ús de la tecnologia mòbil. De fet, no és casualitat que la venda de telèfons intel·ligents hagi gairebé duplicat la xifra en …
READ MORE
És conegut per tothom els beneficis que aporta estar dins el món del social media per una empresa. Tot i això, hi ha moltes d’elles que creuen que qualsevol cosa és viable dins el món digital i res …
READ MORE
En l’actualitat veiem que moltes empreses segueixen trobant essencial la línia del producte, preu, promoció i distribució com a element inamovible en la seva producció. Tot i això, el màrqueting digital ha fet revolucionar i desenvolupar un nou paradigma que ha estimulat a diferents sectors …
READ MORE
En els últims anys han sorgit noves oportunitats de negoci en el món digital. Tot això ha vingut donat en gran part per les noves necessitats del client, sobretot amb la voluntat d’obtenir un producte o servei de …
READ MORE
Actualment la publicidat exerceix un protagonisme molt elevat dins de les xarxes socials. L’aparició de les xarxes ha fet canviar de forma rellevant el que fins ara havia sigut el màrqueting més tradicional. La possibilitat de realització de …
READ MORE
El blog és un lloc web constantment actualitzat amb un format de publicació denominat cronològicament invers, és a dir, que de forma general el primer que es visualitza o apareix és allò últim que ha estat publicat. Els …
READ MORE
Quan engeguem una campanya publicitària, els principals objectius que podem voler assolir són, entre d’altres, captar clients interessats, vendre de forma directa o aconseguir visites a la nostra pàgina web. D’aquesta manera una landing page o pàgina d’aterratge, …
READ MORE
En l’actualitat i dins el sector empresarial es va introduint, cada cop més, la idea d’estar present en les plataformes on s’involucren les relacions amb usuaris. A través de les xarxes socials es busca la reputació de la …
READ MORE