Els nous models de negoci d’internet

En els últims anys han sorgit noves oportunitats de negoci en el món digital. Tot això ha vingut donat en gran part per les noves necessitats del client, sobretot amb la voluntat d’obtenir un producte o servei de forma immediata.

Degut aquest fet, podem desglossar de la següent manera les diferents tipologies que hi ha:

  • Màrqueting d’afiliació: aquells on es promocionen productes d’altres empreses i que a canvi es rep algun tipus de comissió i bonificació.
  • Negocis basats en la publicitat: aquells on les visites a una pàgina web o una aplicació mòbil generen ingressos per la publicitat generada. Els més coneguts són el CPM, CPC o el CPL. Moltes empreses aposten per les subhastes en paraules claus a través de Google Adwords o Adsense). El màrqueting de continguts, el SEO i les xarxes socials són les principals eines per ajudar a la bona execució del negoci.
  • Comerç electrònic: Negoci dedicat a la venda de productes a través d’un portal web i on es precisa d’una estructura ben compacte perquè sigui efectiva.
  • Basat en subscripcions: els usuaris paguen per un servei mensual on les empreses els hi ofereix un producte o servei exclusiu de continguts online.

Venda de productes virtuals: Venda de productes que no són físics com podrien ser cursos o universitats online.

umbrella

Comentaris Recents

Comentaris Oberts

Deixar un comentari

Pots utilitzar aquestes etiquetes HTML i atributs: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>