El Link Building, o construcció d’enllaços, és una estratègia fonamental dins del màrqueting digital i específicament en l’àmbit del SEO. És la practica d’obtenir enllaços d’altres llocs web que apuntin cap al teu propi lloc web. Aquests enllaços …

LLEGIR MÉS

Hi ha coses que abans funcionaven a la perfecció i que et donaven uns resultats impressionants… però que ara ja no serveixen per a res. I això també passa amb el SEO i a les xarxes socials. En …

LLEGIR MÉS

El Dia del Disseny Gràfic és una ocasió especial per a valorar la influència del disseny gràfic en diferents àrees, com les xarxes socials i l’àmbit empresarial. Per Girona Social Media, aquesta data és una oportunitat única per …

LLEGIR MÉS

La importància d’invertir en SEO (Search Engine Optimization) més que una necessitat, és una prioritat. Ser visible en la xarxa marca un línia molt fina entre ser present i ser invisible per al teu públic objectiu. Importa, no …

LLEGIR MÉS

S­­aps que són les xarxes socials horitzontals i verticals? T’ho expliquem a continuació. Xarxes Socials horitzontals: Són el tipus de xarxes socials generals, on qualsevol tipus d’usuari pot entrar i participar d’elles, sense tenir a priori característiques comunes. …

LLEGIR MÉS

Copywriting és un art relacionat amb la redacció de continguts digitals. Una tècnica consistent en la creació de textos comercials (copy) que de manera persuasiva serveix per convèncer el lector que dur a terme una determinada acció és …

LLEGIR MÉS