Pinterest no és només una xarxa social d’imatges; és un aparador dinàmic on l’estètica es combina amb la funcionalitat per a inspirar a usuaris i marques per igual. Amb milions d’usuaris buscant idees i productes cada dia, entendre …

LLEGIR MÉS

Avui et guiarem per l’emocionant món del SEO. Si ets aquí, és probable que ja hagis fet el primer pas cap a l’èxit en línia en considerar dissenyar una estratègia SEO per al teu lloc web. Felicitats! Però, …

LLEGIR MÉS

El Cost per Clic (CPC) és un model de publicitat en línia utilitzat en diverses plataformes com les xarxes socials o motors de cerca. En aquest model, les empreses paguen només per cada clic que els usuaris fan …

LLEGIR MÉS

Estàs pensant a desenvolupar una estratègia d’Influencer Màrqueting, però no saps com retribuir als teus col·laboradors? Has de saber que existeixen dues formes principals de realitzar col·laboracions: a canvi de gifts (regals) o a través d’ads (anuncis pagats). …

LLEGIR MÉS

La publicitat a TikTok s’ha convertit en una eina crucial per a les marques que desitgen connectar-se amb la població més jove. Amb una base d’usuaris predominantment composta per la generació Z i millennials, aquesta plataforma ofereix una …

LLEGIR MÉS

ByteDance, l’empresa darrere del fenomen TikTok, ha llançat TikTok Notes, una aplicació dedicada exclusivament a la fotografia. Encara que actualment només està disponible a Austràlia i el Canadà per a un grup selecte d’usuaris, el seu potencial per …

LLEGIR MÉS