El Cost per Clic (CPC) és un model de publicitat en línia utilitzat en diverses plataformes com les xarxes socials o motors de cerca. En aquest model, les empreses paguen només per cada clic que els usuaris fan …

READ MORE

Estàs pensant a desenvolupar una estratègia d’Influencer Màrqueting, però no saps com retribuir als teus col·laboradors? Has de saber que existeixen dues formes principals de realitzar col·laboracions: a canvi de gifts (regals) o a través d’ads (anuncis pagats). …

READ MORE

La publicitat a TikTok s’ha convertit en una eina crucial per a les marques que desitgen connectar-se amb la població més jove. Amb una base d’usuaris predominantment composta per la generació Z i millennials, aquesta plataforma ofereix una …

READ MORE

ByteDance, l’empresa darrere del fenomen TikTok, ha llançat TikTok Notes, una aplicació dedicada exclusivament a la fotografia. Encara que actualment només està disponible a Austràlia i el Canadà per a un grup selecte d’usuaris, el seu potencial per …

READ MORE

El Link Building, o construcció d’enllaços, és una estratègia fonamental dins del màrqueting digital i específicament en l’àmbit del SEO. És la practica d’obtenir enllaços d’altres llocs web que apuntin cap al teu propi lloc web. Aquests enllaços …

READ MORE