
Instagram està en ple auge per les marques, potser ja has trobat una bona estratègia pels teus posts d’Instagram, creant un feed amb una bona sintonia, que no és gens fàcil! Però avui hem vingut a parlar de les primeres …
READ MOREInstagram està en ple auge per les marques, potser ja has trobat una bona estratègia pels teus posts d’Instagram, creant un feed amb una bona sintonia, que no és gens fàcil! Però avui hem vingut a parlar de les primeres …
READ MOREActualment, les xarxes i els mitjans socials en el món digital han agafat una importància capital i es troben presents en molts dels processos que incideixen en el comerç online. Parlem sobretot de l’adquisició, on s’inverteix per aconseguir …
READ MOREDes dels inicis de la era digital i més concretament a dia d’avui, on internet s’ha convertit en l’eina més revolucionaria dels últims temps, les capacitats dels usuaris no han fet més que créixer. Si ho extrapolem a …
READ MOREUn negoci de comerç electrònic no només és una plataforma tecnológica, que és el que els usuaris poden veure quan naveguen per Internet a la recerca de productes, sinó que també es compon d’altres sistemes integrats a la …
READ MOREEl desenvolupament de la tecnologia de smartphones i tablets ha repercutit en l’ evolució considerable del màrqueting dissenyat especialment per a dispositius mòbils. El tret més característic és que el mòbil és considerat un objecte més personal que …
READ MORELes botigues de comerç online tenen com a principal objectiu fer un anàlisis de dades i informació per tal que el negoci sigui el més rendible possible. Dins de les diferents opcions que hi podem trobar (cada empresa és diferent) …
READ MORECom és evident, i en el comerç electrònic es fa més palpable, ja que no tenim relacions físiques, és important establir una molt bona relació amb el client. Dins dels diferents paràmetres que poden portar a la compra …
READ MOREActualment el màrqueting de continguts ha portat al sector corporatiu a una dimensió anteriorment inimaginable. El fet diferencial d’aquesta tipologia de màrqueting és sense cap mena de dubte la marca personalitzada. És a dir, la firma d’autor que representa l’essència …
READ MOREEn els últims dos anys s’ha constatat el creixement exponencial del comerç electrònic a través de l’ús de la tecnologia mòbil. De fet, no és casualitat que la venda de telèfons intel·ligents hagi gairebé duplicat la xifra en …
READ MOREÉs conegut per tothom els beneficis que aporta estar dins el món del social media per una empresa. Tot i això, hi ha moltes d’elles que creuen que qualsevol cosa és viable dins el món digital i res …
READ MORE