Quan comencem a realitzar comunicació a les xarxes socials, un dubte que hem de resoldre abans de posar-nos mans a l’obra és quin objectiu volem assolir amb aquesta tècnica comunicativa i, especialment, quina fita final aconseguim: vendre marca, …

LLEGIR MÉS

Augmentar de clients és un dels passos fonamentals de la venda, i fins que no va aparèixer internet aquesta es feia a través de directoris i pàgines groga, sent la ràtio d’eficàcia molt baixa. Però com ho hem …

LLEGIR MÉS

Als anys 90 van aparèixer els cercadors i va començar el boom d’internet, cada dia es creaven més i més webs. Va ser llavors quan els propietaris de les pàgines van voler atraure més trànsit i van descobrir …

LLEGIR MÉS

Els usuaris cada dia són més conscients dels riscs que comporta “estar a Internet” i es preocupen per a crear contrasenyes el més segures possibles per a protegir els seus comptes a tots els serveis que tenen i …

LLEGIR MÉS

A les xarxes socials, més que enlloc, la creativitat és un factor clau a l’hora d’assolir bons resultats. Un públic exigent dins un sector molt competitiu fa que les marques hagin d’esforçar-se i trencar-se el cap per poder …

LLEGIR MÉS

La newsletter segueix essent una de les eines més eficaces dins del Màrqueting Online però, com tot, presenta tant avantatges com inconvenients. Te’n mostrem alguns: Avantatges d’utilitzar una newsletter: És una manera senzilla i directa de comunicar-te amb …

LLEGIR MÉS