Els vídeos cada cop són més utilitzats a l’hora de complementar les teves xarxes socials i crear una diferenciació respecte a la competència, però no tothom vol invertir el temps per crear els teus propis vídeos. Per això, t’ho posem fàcil, et donem set …

LLEGIR MÉS

Els hashtags són uns elements que fa uns anys van entrar en tendència amb l’ús de les xarxes socials, etiquetant conceptes de manera senzilla i directe. Gràcies als hashtags pots generar més visites, més m’agrada a les teves xarxes socials. …

LLEGIR MÉS

Actualment, les xarxes i els mitjans socials en el món digital han agafat una importància capital i es troben presents en molts dels processos que incideixen en el comerç online. Parlem sobretot de l’adquisició, on s’inverteix per aconseguir …

LLEGIR MÉS

El desenvolupament de la tecnologia de smartphones i tablets ha repercutit en l’ evolució considerable del màrqueting dissenyat especialment per a dispositius mòbils. El tret més característic és que el mòbil és considerat un objecte més personal que …

LLEGIR MÉS