Per què serveixen les funcions d’Instagram?

Instagram ofereix molta varietat de funcions que ens poden ajudar a impulsar la nostra empresa a les xarxes socials, aconseguint arribar al nostre públic objectiu i creant una imatge de marca a més de poder utilitzar l’aplicació com a canal de comunicació entre els teus clients i l’empresa. Per això mateix, avui venim a explicar quines són les principals funcions d’Instagram i com les pots utilitzar per beneficiar la teva empresa.

Post:
Aquesta funció és la més simple que ofereix l’app. Es tracta d’una publicació individual en què només comparteixes una foto o vídeo. És cert que és la funció més simple, ja que únicament es comparteix una sola foto o un sol vídeo i les diferents eines que ofereix aquesta funció també les ofereixen la resta de formats. Publicar un post individual pot ser molt útil per destacar un únic producte o servei en concret, anunciar una notícia destacable del teu sector o la teva pròpia empresa, promocionar el contingut que ofereixes a la teva web i moltes altres funcions. L’avantatge és que, com que es tracta d’una sola publicació, l’atenció de l’usuari està focalitzada al 100% en aquest post.

Carroussel:
Aquest format és semblant al de post, però pots publicar fins a deu fotos en una mateixa publicació. Es caracteritza per ser un format que atrapa els usuaris, ja que compten amb més d’una foto per visualitzar, de manera que passen més temps en una publicació, cosa que l’algoritme d’Instagram registra com una publicació que ha cridat l’atenció i pot arribar a més persones. Aquest format es pot utilitzar per a compartir continguts valuosos per als teus seguidors, com ara mostrar diferents productes del teu catàleg, agrupar continguts per categories o, també, pot ser una molt bona oportunitat per crear imatges innovadores i originals referents al teu sector.

Stories:
Aquest tipus de publicació és temporal, dura un total de vint-i-quatre hores. S’utilitza de manera diària i es pot emmagatzemar al perfil sense trencar el feed. Aquest format pot generar tones d’engagement i valor, per la qual cosa és molt beneficiós pel teu perfil fer servir aquest format diàriament oferint contingut de qualitat. Compte amb diferents funcions que poden beneficiar a la teva empresa, com compartir imatges o vídeos d’algun esdeveniment, publicar notícies rellevants del sector, mostrar i/o promocionar els teus productes o serveis, fer als usuaris participes de decisions de l’empresa amb la funció “votar” i fins i tot vincular els teus altres perfils a altres xarxes socials mostrant el contingut que ofereixes.

Reel:
Els reels són un format que està molt de moda, i amb el qual oferim vídeo sde curta durada als usuaris de la plataforma.
Són vídeos en vertical de durades que varien des dels quinze segons fins als seixanta, sent un format molt interessant per a l’usuari, ja que, mentre els vas visualitzant, l’opció de lliscar permet continuar descobrint altres reels lligats als teus gustos i interessos.
És una gran oportunitat per a la teva estratègia digital, ja que pot atraure els usuaris al teu perfil o pàgina web. Avui dia, és un dels formats més populars, destacant els vídeos “home-made”, els quals són senzills i molt simples de fer, mostrant el teu producte o servei en acció.

umbrella

Comentaris Recents

Comentaris Oberts

Deixar un comentari

Pots utilitzar aquestes etiquetes HTML i atributs: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>