2023 va ser un any revolucionari i ple de novetats per la plataforma X, començant pel seu canvi de nom. La xarxa social va experimentar una transformació sense precedents des de la compra d’Elon Musk.
En el blog oficial de la plataforma, l’equip promet algunes novetats per aquest 2024.
Impulsar l’experiència publicitària i de l’usuari a la plataforma a través de la IA, des de millorar les cerques i els anuncis, fins a impulsar un nou nivell de comprensió del client.
Es posaran en funcionament els pagaments entre particulars, desbloquejant una major utilitat per l’usuari i noves oportunitats de negoci.
Es mostrarà contingut més rellevant i important per l’usuari, mitjançant la millora de la funció “Veure publicacions similars”.
La pròxima millora de “Veure publicacions diferents” permetrà als usuaris explorar continguts que coincideixin amb els seus interessos basant-se en la seva activitat anterior, millorant la qualitat i l’equilibri de la informació que reben.
Es continuarà invertint en creadors i col·laboradors de continguts que atreguin a nous usuaris i impulsin la publicitat.
Es reforçarà l’oferta d’anuncis “full-funnel” a través dels pilars fonamentals del vídeo, el rendiment i la seguretat de marca.
Continuaran col·laborant amb líders del sector per oferir més funcions de seguretat de marca i verificació a través de l’associació de la plataforma amb Integral Ad Science.
Es crearà més contingut original i s’incorporarà més talent amb algunes de les persones més interessants i compromeses de X.
X està preparada per revolucionar 2024 amb productes i serveis innovadors que canviaran la manera en què ens connectem, comuniquem i realitzem transaccions dins la plataforma.
Comments open