Des que al 2011 fos l’aplicació de l’any en Apple, a dia d’avui ha superat a Twitter en número d’usuaris actius mensuals.
Les seves xifres demostren que encara no ha tocat sostre:
- Cada mes, 600 milions d’usuaris són actius en l’aplicació.
- 400 milions d’usuaris actius al dia.
- 59% dels usuaris d’Instagram es connecten tot els dies.
- 8 milions d’empreses han creat un compte en aquesta plataforma.
- Més de 40 bilions de fotos i vídeos han estat postejades des de la seva creació.
- 95 milions de fotos i vídeos són postejades al dia.
- Les publicacions generen més de 4,2 bilions de “M’agrada” cada dia.
¿I pels negocis, com pot ser útil?
El principal objectiu dels negocis a utilitzar Instagram és per generar emocions a través d’imatges i vídeos. D’aquesta manera potencien la seva imatge de marca i fins i tot redirigeixen tràfic cap a es seves web per generar vendes.
Al Març, Instagram amplia el seu servei Shopping permetent a més de milers de marques de moda, bellesa, cosmètica, joieria identificar els seus productes vistos dins de les fotos de la xarxa, permetent la possibilitat de redirigir els usuaris a la pàgina de compra.
A més, la taxa d’interacció a Instagram per a les grans marques és 58 vegades més elevada que a Facebook i 120 vegades més que a Twitter ja que la taxa d’engagement per abonat supera el: 4,21%.
Fonts: Instagram Inc, SocialMediaPro, Forrester, eMarketer
Llavors creiem que les empreses han de valorar l’opció de disposar d’un perfil de Instagram en les seves estratègies de social media donat l’evolució que pot tenir la xarxa social.
Des de Girona Social Media creem, gestionem i analitzem els continguts per al teu perfil a Instagram, si vols més informació de com gestionar el teu perfil posa’t en contacte amb nosaltres.
Comments open