Actualment, Instagram és la xarxa social més utilitzada per la societat. Aquesta, es basa a penjar contingut visual a la xarxa.
En un primer moment era utilitzada únicament per a joves, però a poc a poc ha anat fent un gir fins a convertir-se a una eina per les empreses. Per poder realitzar una bona publicitat a Instagram, s’han de tenir en compte una sèrie de factors i eines que et facilita l’aplicació. Aleshores, per poder realitzar anuncis a la plataforma es va crear l’Instagram Ads. L’ús d’aquests de manera massiva i repetitiva pot produir efectes negatius. Així doncs, s’ha de tenir cura de la manera que es fan servir.
Existeixen diversos tipus d’Instagram Ads:
- Anuncis amb fotografies: es tracta de pujar una fotografia a la plataforma de manera que se li pugui donar personalitat i valor a la marca. Depenent dels objectius, s’aplicaran unes estratègies o altres. Per exemple, en el cas que es vulgui la participació del públic, s’hauran de fer concursos, etc.
- Anuncis amb vídeo: la publicació de vídeos està restringida a 60 segons, on es podrà crear esdeveniments, entrevistes, etc. A més a més, una de les novetats de la plataforma és l’aparició de IGTV, una canal on es poden publicar vídeos de llarga durada.
- Anuncis per seqüència: permetrà penjar més d’una foto a la mateixa publicació, de manera que serà més dinàmic i cridarà més l’atenció de l’usuari.
- Anuncis als Stories: són imatges o vídeos publicats que desapareixen a les 24 hores de ser publicats. Aquesta eina ens permetrà afegir un enllaç a l’anunci on l’usuari podrà entrar directament.
Aquestes són les maneres per anunciar la teva empresa a Instagram. A Girona Social Media utilitzem aquestes eines per augmentar la comnunitat a la teva xarxa.
Comments open