Fotolog va tancar les seves portes de forma oficial al 2016, però ha tornat en forma d’aplicació. En el seu dia va ser una plataforma molt activa i els adolescents la feien servir constantment. Concretament des de 2002 fins a l’arribada de Facebook a Espanya, els joves acostumaven a compartir un petit disseny, foto o inclús música.
Aquest any Fotolog ha decidit reinventar-se adaptant-se a les característiques de les noves xarxes socials intentant desmarcar-se tot el possible de Facebook o Instagram. En un recent comunicat oficial deien el següent: “La gran majoria de xarxes socials estan plenes d’innumerable contingut i sofisticats algoritmes, utilitzats amb la intenció de crear una addicció digital en els seus usuaris que els permet recol·lectar grans quantitats de dades i maximitzar els beneficis publicitaris”.
Algunes de les prestacions de l’app són les següents: només es permetrà publicar una foto al dia, consta de quatre seccions (una interfície semblant a la d’Instagram) i existeix la possibilitat d’entrar a la teva conta d’usuari vella.
Fotolog està present en 100 països del món i té 2 milions d’usuaris registrats. Per altra banda, de moment només està disponible per Android.
Comments open