El màrqueting digital i els seus objectius

Què és el màrqueting digital? El màrqueting digital consisteix a utilitzar internet i les tecnologies de la informació per apropar-se als clients reals i potencials. Així, l’empresa en qüestió, ofereix un espai digital per facilitar les transaccionsdels clients.

En un primer moment, podria semblar que el màrqueting digital té com a objectiu principal la venda de productes o serveis a través d’internet, però en realitat va molt més enllà d’això. També té com a propòsit la captació de tràfic, la generació de leads, l’e-mail marketing i la publicitat en cercadors, entre altres. Per tant, es podria dir que la finalitat del màrqueting digital resideix en l’obtenció de visites o ingressos.

Llavors, quins són els seus objectius principals? Si una cosa està clara, és que els objectius s’han de definir segons les metes que es vulguin aconseguir, però en general, alguns d’ells podrien ser els següents:

  • Incrementar les vendes
  • Afegir valor a l’empresa
  • Apropar-se als consumidors
  • Fidelitzar clients
  • Reduir les despeses
  • Fer créixer la marca online
  • Reforçar els valors de marca

És molt important tenir en compte que per assolir aquests objectius, és imprescindible oferir contingut que aporti valorals usuaris i que serveixi per donar a conèixer la teva marca, els seus significats i els seus valors. A més, també ha de servir per enfortir-la.

gestor

Comentaris Recents

Comentaris Oberts

Deixar un comentari

Pots utilitzar aquestes etiquetes HTML i atributs: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>