Com créixer a Instagram

Per a començar a Instagram no necessites molta preparació: hauràs de tenir un perfil optimitzat, amb una foto de perfil adequada i una biografia breu i descriptiva. Crear un perfil és una cosa senzilla: el que sol ser més complicat és crear contingut que faci créixer els nostres seguidors i, així mateix, els nostres clients potencials. Avui us presentem diferents tips per a créixer a aquesta xarxa social.

Optimitza el teu perfil

Tria una foto de perfil que resumeixi visualment la teva marca, tria un nom d’usuari amb cura i fes que sigui el més curt possible. A la biografia has de descriure breument el teu negoci. Procura ser el més concret possible. D’altra banda, a la teva biografia també és recomanable afegir un enllaç que redirigeixi als usuaris a la teva pàgina web, app o a on vulguis dirigir-los. D’aquesta manera pots derivar als teus usuaris de manera més fàcil als productes/serveis que ofereixis o a les teves altres xarxes socials.

Defineix els teus hashtags

És necessari fer una petita recerca i buscar els hashtags més adequats per a la teva marca. Els hashtags també serveixen per a marcar el to de la teva marca, per la qual cosa, si tries un to elegant, procura mantenir-te en la mateixa línia.

Publica contingut de qualitat

Millora visualment el teu perfil a través de contingut audiovisual de qualitat. Perd la por d’experimentar i descobreix noves eines per a editar el teu contingut d’Instagram i que aquest sigui de qualitat.

Publica de forma regular

El petit percentatge que aconsegueix tenir èxit en Instagram ho aconsegueix, en gran part, gràcies a la regularitat de publicacions que comparteix. Això no significa que hagis de publicar tres posts al dia, sinó que comparteixis els teus posts en el millor moment. El moment perfecte depèn del teu sector d’actuació, per la qual cosa hauries de començar per investigar per a saber quan es recomana que els comptes del teu sector publiquin en Instagram. Publicant de manera regular, acostumes als teus usuaris a visualitzar el teu contingut en una determinada freqüència, fent que estiguin més connectats amb la teva marca.

A l’era digital en la qual vivim actualment és essencial tenir una bona presència digital per a la teva marca a diferents xarxes socials per a donar a conèixer els teus productes i/o serveis. Instagram és una xarxa social molt consumida i a la qual participen milions de marques, és per això que és essencial seguir unes certes pautes per a intentar créixer a aquesta xarxa social i créixer així també en el teu sector.

gestor

Comentaris Recents

Comentaris Oberts

Deixar un comentari

Pots utilitzar aquestes etiquetes HTML i atributs: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>