Com aconseguir ressenyes de clients a Google?

Què són les ressenyes?
Les ressenyes de clients a Google, són una eina molt valuosa, tant per a Google, com per al teu negoci o la teva marca, ja que ens permet fer un seguiment de les valoracions i la informació per part dels nostres clients. Com més en tinguis i més estrelles aconsegueixis, millor valoració tindràs.

Com funcionen les ressenyes?

Per deixar una ressenya a Google, l’usuari ha d’entrar a ressenyes de la plataforma i puntuar amb les estrelles segons el seu criteri i deixar un comentari, sigui per un bon servei o producte, o pel contrari, per alguna cosa a millorar.

Les ressenyes dels clients a Google no només són útils a l’hora de cridar l’atenció de la resta d’usuaris que puguin estar interessats en el que ofereix l’empresa, si no que també són útils pel posicionament SEO.

Com podem aconseguir-ne més?

Des de Girona Social Media et donem alguns tips per tenir més ressenyes a Google My Business. Som-hi!

  1. Comunica’t amb el teu client.
    És tan senzill com demanar-li amablement una ressenya a un client que marxa satisfet amb la seva compra o el servei que ha obtingut per part de la teva empresa. A tu et beneficiarà i d’aquesta manera, el client tindrà en compte que l’empresa es preocupa per les necessitats dels seus clients, sentirà que la seva feina ha estat útil per l’empresa i pot servir a altres usuaris.
  2. Anima als clients que tenen relació amb el teu negoci.
    Si encara no els has demanat cap ressenya, què esperes?
    Demana als teus clients habituals que deixin la seva opinió sobre la teva empresa a Google.
    Si són clients habituals i porten temps confiant en els teus serveis o consumint els teus productes, pots aconseguir ressenyes molt satisfactòries i que poden servir per cridar l’atenció de futurs usuaris.
  3. Tens xarxes socials?
    Perfecte no les perdis de vista, és un punt a favor teu, tingues-les molt presents i cuida-les, perquè a través d’elles pots demanar ressenyes als usuaris que ja sàpiguen com treballa la teva empresa o que ja hagin adquirit els teus productes o serveis.
  4. Ofereix alguna cosa a canvi
    Una altra opció és oferir a l’usuari un codi de descompte o algun incentiu a canvi de la seva valuosa opinió.
  1. Campanyes d’e-mail màrqueting
    Aprofita també les campanyes d’e-mail màrqueting. Pots programar que quan passin X dies de la realització de la comanda o del servei ofert a l’usuari, s’enviï un email per demanar l’opinió tant a la plataforma de Google com a la teva web.

I ara?
Doncs ara ja saps què són les ressenyes i per què són tan importants.

Ara et toca a tu, treballa aquests tips i RECORDA la importància de les xarxes socials, i si el teu negoci o empresa encara no en té, a Girona Social Media podem solucionar-ho. 😉

umbrella

Comentaris Recents

Els comentaris estan tancats.