És una realitat que TikTok s’ha convertit en la xarxa social amb més creixement aquests últims anys. Per aquesta raó, marques i empreses, realitzen grans inversions publicitàries en aquesta. La xarxa social, que va començar sent popular entre els adolescents, ha començat a marcar tendències i a imposar modes.
És per això, que en el Blog d’avui us parlarem de TikTok i els beneficis que podria arribar aportar per a la teva empresa.
- Gran audiència: L’aplicació d’entreteniment compta amb un algoritme on fer-se viral no depèn de quants seguidors tinguis. TikTok, així, permet arribar a una audiència àmplia i internacional.
- Xarxa Social en creixement: Actualment, TikTok compta amb 1000 milions d’usuaris actius mensuals. Aquestes dades han convertit a l’aplicació en un interès tant social com econòmic.
- Publicitat: TikTok aporta el benefici i l’opció de crear publicitat de manera entretinguda i creativa, de manera que l’usuari no la rep de manera intrusiva.
- Feedback: Al contrari que altres mitjans tradicionals com la televisió, les xarxes socials ens donen l’oportunitat de comunicar-nos directament amb el consumidor. TikTok compta amb una comunitat molt participativa.
Si decideixes fer el pas i llençar-te a la xarxa social de moda, aquí us deixem dos consells:
- Utilitza hashtags: És interessant crear un hashtag propi per a la teva marca. Per altra banda, utilitza els hashtags ja creats o en tendència, per poder arribar a les comunitats del teu entorn.
- Crea una estratègia de màrqueting de contingut: Planifica els continguts i quin paper realitzarà l’audiència. Enfoca els vídeos de manera divertida i creativa. Unir-te als challenges i comptar amb influencers, podria ser una gran opció!
Recorda que si encara no tens compte de TikTok per a la teva empresa o vols actualitzar-lo des de Girona Social Media som experts en xarxes socials i sabem com ajudar-te! Contacta amb nosaltres sense cap compromís.
Comments open