Les stories d’Instagram s’han convertit en una part fonamental i essencial del màrqueting d’aquesta plataforma. Com a empresa, per arribar al màxim potencial de l’estratègia d’Instagram s’ha de crear contingut a través de les stories.
Avui t’explicarem algun consell per tenir un bon engagement de les teves stories!
- Utilitza els stickers que proporciona la plataforma d’Instagram:
Els stickers ajuden a agregar més informació als teus stories o millorar la seva imatge. N’hi ha de diferents tipus:
- Hashtags: D’aquesta manera els usuaris podran veure el contingut d’altres usuaris que hagin sigut marcats amb el mateix hashtag.
- Ubicació: D’aquesta manera l’usuari trobarà fàcilment la ubicació del lloc que comparteixes.
- Enquestes: Per fer diferents enquestes amb respostes senzilles i ràpides per tal d’interactuar amb l’usuari.
- Transmet en viu
És una manera ideal de connectar en temps real amb els teus seguidors. És una manera molt fàcil d’interactuar directament entre usuaris.
- Crea stories destacades
Agregar tot el contingut que s’ha penjat anteriorment en diferents stories destacades és molt important! D’aquesta manera tothom podrà tornar a visualitzar allò que ja s’ha penjat. A més a més es pot organitzar de la manera que es vulgui!
- Agrega més vídeos!
Quasi tot el que es veu a través de stories són fotografies. Però els vídeos són la forma més creativa i fàcil d’apropar-te als teus seguidors. Els vídeos poden aportar molta més informació en els mateixos segons d’un storie.
Aquests són alguns dels consells d’aquesta setmana, recorda que les stories són una part crucial de la plataforma i és molt important no ignorar-los!
Comments open