Saps què és el Social Selling?

Augmentar de clients és un dels passos fonamentals de la venda, i fins que no va aparèixer internet aquesta es feia a través de directoris i pàgines groga, sent la ràtio d’eficàcia molt baixa. Però com ho hem solucionat tot això?

Gràcies a internet i sobretot als mitjans socials com són Twitter, Linkedin, Facebook i Google+, entre molts d’altres, hem pogut apropar-nos als clients potencials d’una manera diferent, i aquesta forma porta el nom de Social Selling.

En què consisteix? És la utilització dels mitjans socials per relacionar-se, crear branding, obtenir leads i en definitiva aconseguir clients. Resumidament es tracta de vendre a i gràcies a l’activitat en xarxes socials.

Volem deixar clar que no es tracta d’un sistema de venda en línia, es tracta d’arribar a la ment dels possibles clients de forma indirecta, fent que ells ens triïn; Així doncs, no venem, ens compren! Per això cal anar jugant de forma coordinada amb estratègies de branding, comunicació i màrqueting de continguts que ens acostin als possibles clients generant continguts de qualitat i rellevants, que despertin interès permanentment.

Però si encara tens dubtes sobre aquesta estratègia et deixem 4 dades de per què és vital el Social Selling avui en dia:

  • Les persones passen al voltant del 22% del seu temps a Internet i sobretot a les xarxes socials.
  • El 85% de les empreses ja es planteja interaccionar en les xarxes socials.
  • El 56% de les persones connecten millor amb aquelles marques que s’involucren en les xarxes socials.
  • Els equips de vendes que duen a terme accions de Social Selling aconsegueixen augmentar la seva ràtio de vendes en un 20-25%.

Una altra dada molt important, per anar concloent, és que el Social Selling no es fa de cop i volta, ni d’un dia per l’altre, suposa un important canvi de paradigma de les estratègies de venda tradicionals, però l’avantatge és que el més probable sigui que els teus competidors no estiguin aplicant cap estratègia d’aquest tipus, de manera que aquesta és LA TEVA OPORTUNITAT.

Així que tu decideixes: Estàs preparat per al Social Selling?

umbrella

Comentaris Recents

Comentaris Oberts

Deixar un comentari

Pots utilitzar aquestes etiquetes HTML i atributs: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>