Linkedin: com treure’n profit pel Networking

Fa poc, a principis d’any, us vam parlar de LinkedIn i tot el que aquesta Xarxa Social us pot oferir, avui us parlem amb més profunditat d’una de les seves múltiples funcions, el Networking.

LinkedIn és l’aplicació professional per excel·lència avui en dia i és important tenir-ne cura i estar al dia de les actualitzacions d’aquesta per tal de saber-ne treure el profit necessari. L’aplicació s’utilitza principalment per conèixer més professionals del sector i fer relacions B2B, el que ara es coneix com a Networking.

El Networking és l’objectiu principal de l’aplicació i és que és un punt molt rellevant per a qualsevol empresa a l’hora de crear una estratègia de màrqueting. Aquesta acció consisteix a crear una xarxa de contactes del teu mateix àmbit o que estiguin relacionats amb el teu projecte o empresa per tal de poder beneficiar-vos mútuament.

Una eina que ens proporciona el mateix LinkedIn són els grups que permet crear l’aplicació. Aquests grups estan dissenyats perquè empreses o persones amb els mateixos interessos professionals creïn una comunitat i uns contactes de valor pel seu negoci publicant i compartint les seves idees i experiències per ajudar-se respectivament. Cada usuari pot crear un LinkedIn Group i ser-ne el propietari. A partir d’aquí pot convidar membres al grup i assignar com a propietaris o gerents del grup a altres usuaris.

A partir d’aquests grups i de les diferents eines de l’aplicació l’usuari podrà comunicar-se amb altres professionals, compartir idees, demanar opinió i ajuda a altres usuaris, ajudar a altres usuaris i ampliar la cartera de contactes.

gestor

Comentaris Recents

Comentaris Oberts

Deixar un comentari

Pots utilitzar aquestes etiquetes HTML i atributs: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>