Els influencers en el màrqueting digital

Les campanyes de màrqueting online busquen recursos per ajudar a la marca, el producte o al servei a promocionar-se. Per aquesta raó, s’han de tenir en compte diversos aspectes. Per promocionar qualsevol cosa, existeix des de fa temps els influencers.

Què és un influencer?

La funció d’un influencer és exercitar influència sobre la resta, en aquest cas, mitjançant les xarxes socials. Són tot un exemple a seguir pels seus seguidors convertint-se en el reflex al qual emmirallar-se quan necessiten inspiració o consells sobre moda, receptes, estils de vida… Encara que avui en dia, aquest concepte sobre els influencers està mal interpretat, ja que, tenir una gran quantitat de seguidors no vol dir que influeixis en ells.

Avui, des de Girona Social Media et donarem diversos consells que et poden ser útils per saber escollir un influencer influent:

  • Interacció: No és tan important la quantitat de seguidors sinó el número de likes, comentaris i comparticions. Això defineix el seu nivell d’influència sobre els seus seguidors.
  • Nombre de seguidors: Fa temps, aquest factor era l’únic que indicava quan algú era influencer o no. Però actualment, les interaccions són el que ho determinen. Això no obstant, el nombre de seguidors també és important.
  • Estil de l’influencer: Avui en dia, hi ha molts influencers però tots ells diferents entre si. És per això que si vols promocionar-te mitjançant ells, has de tenir en compte que aquesta persona s’ajusti a les característiques, qualitats o gustos més similars al teu producte o servei.

Els beneficis que els influencers aporten a un producte, marca o servei determinat són:

  • Credibilitat: L’opinió d’un altre client sempre serà més fiable que la de la pròpia marca.
  • Visibilitat: Els seguidors que segueixen als influencers els segueixen perquè tenen els mateixos gustos o pensaments. Per aquesta raó, a la marca li aportarà que més gent conegui el seu producte o servei.
  • Augmentar les vendes: Segurament els seguidors vulguin tenir el que els influencers tenen o volen, per tant si col·laboren amb algun servei o producte farà augmentar les vendes.

Aquests són alguns consells que us donem des de Girona Social Media. ¿T’animes a provar-ho?

gestor

Comentaris Recents

Comentaris Oberts

Deixar un comentari

Pots utilitzar aquestes etiquetes HTML i atributs: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>