Les capacitats del client dins el màrqueting de continguts

Actualment el màrqueting de continguts ha portat al sector corporatiu a una dimensió anteriorment inimaginable. El fet diferencial d’aquesta tipologia de màrqueting és sense cap mena de dubte la marca personalitzada. És a dir, la firma d’autor que representa l’essència d’una determinada empresa.

Directament el valor dels continguts aporta una gran visibilitat i reputació en l’àmbit genèric, però i quins són els principals beneficis que té el client? Sovint es parla dels afectes positius que es té però gairebé sempre des d’una perspectiva empresarial. Parlem sobretot de l’impacte que repercuteix en els clients, la nostra capacitat per transmetre la identitat de qualsevol producte, servei o informació.
Per aquest fet, és evident que s’ha de facilitar les accions als usuaris. Hem d’entendre que els continguts atractius i de gran qualitat (no han de ser específicament cars) són els més eficients a l’hora connectar i enganxar amb el públic.

En primer lloc, les interaccions que es generen han de ser útils. La capacitat de dialogar i generar sociabilitat, és una característica que s’ha de mantenir constantment per tal de generar una proximitat que amb el pas del temps es converteixi en fidelitat. En conseqüència, això ens porta cap a una retroalimentació molt desitjable si se sap gestionar correctament. Aquesta característica podríem dir que és l’extensió que fan els clients d’una empresa. Les critiques a blogs o a la mateixa xarxa social són sense dubte mètriques considerables per concretar preses de decisió en una empresa.
Tot això ho establim com allò que es coneix com els entorns socials. On totes les persones presents en el món social digital són potencialment capaces de qüestionar, promocionar i publicitat una empresa, independentment que hi estiguin vinculades o no.

Per finalitzar doncs, es fa evident que de les diverses maneres que es pot expressar una empresa a través del màrqueting de continguts, també és vital, triar a través de quina plataforma deixarem que els nostres clients hi puguin expressar-se.

gestor

Comentaris Recents

Comentaris Oberts

Deixar un comentari

Pots utilitzar aquestes etiquetes HTML i atributs: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>