Saps el que és el posicionament de marca? Has sentit parlar d’aquest concepte alguna vegada? Si estàs treballant en una empresa de màrqueting o t’interessa el tema, segur que saps del que estem parlant, però si no és …
READ MORE
Saps el que és el posicionament de marca? Has sentit parlar d’aquest concepte alguna vegada? Si estàs treballant en una empresa de màrqueting o t’interessa el tema, segur que saps del que estem parlant, però si no és …
READ MORE
Tot negoci ha de tenir en compte una sèrie de factors que poden influir de manera directa en el funcionament de l’empresa. En màrqueting és molt important analitzar les 5 forces de Porter. Saps quines són? Has sentit …
READ MORE
Si ets propietari o propietària d’una empresa amb presència online o simplement estàs treballant en una, segur que alguna vegada t’has informat per saber de quina manera pots incrementar la interacció amb els teus clients. Per cridar l’atenció …
READ MORE
Si estàs pensant a crear una empresa o en millorar-ne una de ja existent, t’interessarà el que t’expliquem a continuació. Hi ha una eina molt utilitzada en els plans de màrqueting que es coneix com el model Canvas. …
READ MORE
Les empreses no estan soles en el mercat, això és una cosa lògica, però de vegades se’ns oblida la importància de conèixer l’entorn per dur a terme la nostra activitat. I és que, conèixer l’entorn ens aporta la …
READ MORE
Has sentit parlar alguna vegada sobre les KPI ‘s? Saps el que signifiquen aquestes sigles? El concepte de KPI (Key Performance Indicator) es refereix a una sèrie de mètriques que ajuden a les empreses a valorar si les …
READ MORE
Segurament, la majoria de les vegades que has estat navegant per Internet t’haurà aparegut un pop up que et pregunta si vols acceptar les cookies de la pàgina web, no és així? És probable que ja sàpigues el …
READ MORE
Segmentar clients és una tècnica molt important que les empreses no haurien d‘oblidar. I això per què? Dirigir-se a molta gent amb un mateix missatge pot resultar molt complicat perquè cada persona és diferent i els seus gustos …
READ MORE
Segurament moltes vegades hauràs sentit parlar del Customer Journey, encara que pot ser que ho hagis fet utilitzant un altre nom per designar-lo, com per exemple, el viatge de client. Però, què és? El Customer Journey es refereix …
READ MORE
Saps que són les 4P del màrqueting? El Producte, el Preu, el Punt de venda i la Promoció són quatre variables que tenen com a objectiu explicar el funcionament d’una manera integral del màrqueting dins d’una empresa. Aquestes …
READ MORE