Si ets propietari o propietària d’una empresa amb presència online o simplement estàs treballant en una, segur que alguna vegada t’has informat per saber de quina manera pots incrementar la interacció amb els teus clients. Per cridar l’atenció …

LLEGIR MÉS

Avui en dia, les empreses dediquen gran part dels seus recursos a fer publicitat, ho fan a través de diferents tècniques per tal d’incrementar la notorietat i reconeixement d’aquestes. Una d’aquestes tècniques i, cada vegada més utilitzada és el …

LLEGIR MÉS

Les analítiques d’Instagram són la millor forma de veure si el teu temps i pressupost invertit a aquesta xarxa social estan donant els seus fruits. Per això, hem de saber on trobar totes les dades més rellevants i com …

LLEGIR MÉS

Si estàs familiaritzat/da amb el món del màrqueting, és possible que hagis sentit bastant a parlar dels Key Performance Indicators, més coneguts com KPIs. Avui us parlem d’aquests importants indicadors! El concepte de KPI (Key Performance Indicator) es refereix a …

LLEGIR MÉS