La comunicació interna és la comunicació de l’empresa dirigida als seus públics interns, especialment els empleats de la institució. Des de Girona Social Media, intentem promoure al màxim aquestes accions per implicar i motivar als nostres treballadors. L’objectiu …

LLEGIR MÉS

L’aplicació per a mòbil ha anat guanyant terreny fins a ser el gran navegador per als conductors i vianants. És per aquesta raó que Google ha començat a implantar l’avís de radars de velocitat. Aquesta informació en l’aplicació …

LLEGIR MÉS

Segur que tu també has estat preocupat per alguna de les compres que has fet online, no per la mala experiència prèvia, sinó pel simple fet de la inseguretat que ens transmet la xarxa. Internet és un món …

LLEGIR MÉS

Aquesta àrea del màrqueting segurament és de les menys conegudes per les empreses i els consumidors. La creació de vincles emocionals entre una marca o negoci amb el client a través de la memòria olfactiva té com a …

LLEGIR MÉS

Les noves tecnologies no només estan presents a la nostra vida, han vingut per quedar-se. És per això, que les hem d’analitzar com és degut. En aquesta entrada del blog us parlarem de la Internetfòbia. Els canvis tecnològics …

LLEGIR MÉS

En quant a definició, l’inbound màrqueting és una metodologia que combina tècniques de màrqueting i publicitat no intrusives amb la finalitat de contactar amb un usuari al principi del seu procés de compra i acompanyar-lo fins a la …

LLEGIR MÉS

Avui al nostre blog farem un breu anàlisi dels 3 anuncis més virals d’aquest 2018. Cada any hi ha certa intriga per saber quina serà l’empresa que tindrà millor idea i que arribarà més al públic. Hem creat …

LLEGIR MÉS