Instagram està en ple auge per les marques, potser ja has trobat una bona estratègia pels teus posts d’Instagram, creant un feed amb una bona sintonia, que no és gens fàcil! Però avui hem vingut a parlar de les primeres impressions.
La biografia d’Instagram, aquella gran oblidada dintre de les marques, on s’obliden que, aquells 150 caràcters seran claus per crear la primera opinió d’un futur client i a més serà el suport dels teus posts.
És important mostrar en el teu perfil qui ets, que ofereixes i per què s’ha de quedar el client al teu perfil, per això, has de dedicar-li un temps per crear una biografia interessant i captivadora.
Potser ja has trobat una estratègia pels teus posts d’Instagram, però el fet més probable és que hagis oblidat un dels elements més importants, la teva biografia. El teu perfil d’Instagram no només s’encarrega de crear la primera impressió de la teva marca i de ser un suport de la imatge, també és l’únic lloc on pots afegir un enllaç que connecti als altres amb el que tu ofereixes.
Hi ha uns components claus que haurien de conformar el teu perfil, com el nom i el nom d’usuari, amb els quals els motors de cerca de l’aplicació serà més fàcil trobar-te.
També és molt important no oblidar-te de posar com pot contactar la gent amb tu o un enllaç web, on la gent linkejará directament a la campanya que mostren els teus posts. La creació d’un hashtag amb el qual s’identifiqui la teva marca de primeres. Interactuaràs amb la teva clientela, de manera que podràs veure com funciona el teu contingut.
Per últim, la diferenciació, mostra en els pocs caràcters que et queden allò que et fa diferent de la resta de la teva competència i fes que es quedin al teu perfil.
Comentaris Oberts