La creació d’un negoci implicarà dedicar recursos a diferents aspectes, però un dels més importants i la base perquè el teu públic objectiu t’identifiqui i posteriorment et recordi, és la identitat corporativa.
La identitat visual d’una empresa, comença pel seu logotip un element gràfic que definirà el punt de partida de la resta d’elements. A partir d’aquí, s’haurà de definir la tipografia, els colors corporatius, i el claim.
Tots aquests elements hauran d’estar associats a la missió, visió i valors de la teva companyia, i a tots els serveis el que ofereixes als teus clients. La concordança entre la imatge que es transmet i la que es rep no pot fallar en cap moment.
Alhora, no podem obviar tots els elements corporatius necessaris segons el nostre sector empresarial. Clars exemples podrien ser: pàgina web, targetes de visita, papereria corporativa, calendari, material d’oficina per als nostres treballadors, etc. En definitiva, que tots segueixin la imatge corporativa que hem creat.
I si encara, no tens clar perquè és tant important definir-la, aquestes són algunes raons:
- Reconeixement i posicionament de l’empresa al mercat
- Incrementar el valor de marca
- Diferenciar-se de les empreses competidores
- Obtenir confiança tant del públic extern com intern
- Aconseguir unió transmetent professionalitat
Si estàs pensant a començar un nou projecte d’empresa, o vols renovar el disseny corporatiu actual, només cal que et posis en contacte amb nosaltres i t’assessorarem en tot el que necessitis!
Comments open