Estratègies que et permetran millorar la teva visibilitat a les xarxes socials

visibilitat xarxes socials

De res serveix estar a xarxes socials si la teva visibilitat no és bona. Per això avui et donem algunes estratègies o consells per ajudar-te a millorar la teva visibilitat a les xarxes socials.

En l’actualitat, és essencial i indispensable ser present a les xarxes socials, ja que si no en disposes no existeixes per a la societat. I per aquest motiu, han esdevingut una estratègia de màrqueting principal per a qualsevol empresa o negoci.

Les xarxes socials són eines que aporten molts beneficis. Et permeten donar a conèixer el teu servei o producte a un alt abast de persones de diferents zones geogràfiques per un cost més baix, estar en contacte directe amb els clients potencials, crear una societat digital i finalment amb tot això aconsegueixes augmentar les vendes.

Per poder tenir tots aquests beneficis has de tenir una bona i cuidada presència a les xarxes. A continuació, t’explicarem unes estratègies que t’ajudaran a millorar la teva visibilitat:

Coneix el teu públic objectiu

Per poder tenir una bona presència a les xarxes socials primer de tot has de conèixer el públic al qual et vols dirigir i conèixer les seves necessitats i interessos. A partir d’aquí, sabràs el llenguatge al qual adreçar-te i hauràs de crear textos que poden cridar la seva atenció i oferir-los una solució als seus problemes.

Analitzar les hores d’activitat del teu públic objectiu

Un cop coneguis el teu públic objectiu, has d’investigar quins són els dies i les hores en què estan més actius a les xarxes. Perquè aquest estudi us ajudarà a conèixer quan és millor publicar i us possibilitarà augmentar la visibilitat.

Ofereix continguts de qualitat

És essencial tenir cura dels textos i les imatges que es posen a les xarxes, ja que sinó es pot transmetre una mala imatge de l’empresa. Aportar dades d’interès, amb textos sense faltes d’ortografia i amb una bona qualitat d’imatge permetrà que aconsegueixis una bona reputació digital.

Busca augmentar el trànsit de la teva web i la interacció a les xarxes

És molt important que totes les publicacions que facis a les xarxes intentis crear interacció entre els usuaris, fer que confiïn en tu per preguntar-te dubtes i que deixin comentaris amb la seva opinió. Per millorar-la, també pots incloure Call to Action, que significa indicar amb un botó als usuaris el que han de fer a continuació, per exemple seria convidar-los a descarregar un document. Una altra manera que et permetrà aconseguir més interacció és posant al teu perfil l’enllaç de la teva pàgina web o d’altres canals de xarxes, ja que causarà que més gent accedeixi per conèixer els teus serveis o productes i farà augmentar el teu trànsit.

Investigar els hashtags

Els hashtags permeten que puguis arribar a més usuaris i, per tant, primer de tot has d’investigar quins són els més adequats per a tu. Per triar-los has de tenir en compte que estiguin relacionats amb la teva empresa i producte o servei que ofereixes.

Estar alerta de les novetats

Perquè la teva visibilitat vaig augmentar has de publicar de manera regular i estar atent de les últimes novetats de les aplicacions per fer continguts que satisfacin les necessitats actuals dels usuaris.

Estàs seguint aquestes estratègies de màrqueting? Deixa’ns el teu comentari. A Girona Social Media us podem ajudar a portar les vostres xarxes socials d’una forma correcta i efectiva.

gestor

Comentaris Recents

Comentaris Oberts

Deixar un comentari

Pots utilitzar aquestes etiquetes HTML i atributs: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>