Conceptes bàsics de màrqueting digital

En el màrqueting digital existeixen molts conceptes propis del sector que s’utilitzen per designar accions característiques que es duen a terme per al seu bon funcionament. En coneixes molts d’ells? A continuació, t’expliquem el significat d’alguns d’ells.

Generar tràfic: consisteix a portar a un usuari des de la seva ubicació actual fins a la pàgina web de l’empresa. Això es pot fer mitjançant publicitat en pàgines web, displays, xarxes socials, Newsletters, etc.

SEM: es refereix al terme Search Engine Marketing i consisteix a pagar als cercadors perquè quan els usuaris busquin informació sobre un tema relacionat amb la teva empresa, aquesta aparegui en els primers resultats.

SEO: acrònim de Search Engine Optimization que consisteix a millorar la visibilitat en els cercadors perquè quan els usuaris busquin informació relacionada amb l’empresa, aquesta surti en els primers resultats sense haver de pagar als cercadors, sinó que ho fa mitjançant contingut de qualitat.

Customer Journey: procés que fa el client en el moment d’adquirir un producte. Aquest engloba les accions anteriors a la compra, les pròpies de la compra, i les posteriors a aquesta.

KPIs: acrònim de Key Performance Indicator. Són indicadors de rendiment que avaluen l’efectivitat d’una estratègia.

Display: tipus de publicitat que es mostra en forma de banner a les pàgines web de destí de l’usuari. Poden incorporar text, imatges, sons o vídeos.

gestor

Comentaris Recents

Comentaris Oberts

Deixar un comentari

Pots utilitzar aquestes etiquetes HTML i atributs: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>