Instagram és una de les xarxes que, actualment, està movent més usuaris i contingut, on més del 71% de les marques hi són presents. Si el teu públic es troba dins aquesta xarxa social, és interessant explorar les oportunitats publicitàries que Instagram et pot oferir i quin tipus de campanyes es poden adaptar millor als teus formats i objectius definits.
A continuació et detallarem els formats publicitaris i algunes recomanacions per cada un:
- Anuncis amb foto: Especialment útil per aconseguir trànsit cap al teu perfil i aconseguir seguidors des d’un contingut concret, ja que mostraràs als usuaris què poden trobar en el teu feed.
- Anuncis amb vídeo: Molt útil per il·lustrar conceptes relativament complexos d’explicar mitjançant una foto o un Storie, així com, per fer demostracions de producte. És aconsellable explicar el més important en els 3 primers segons del vídeo, per assegurar el nombre més gran d’impactes possibles.
- Anuncis per seqüències: Ideal per mostrar diferents productes, models o col·leccions. Sol aconseguir molts bons resultats de conversió, ja que pots pujar diversos continguts en una mateixa publicació facilitant la seva navegació a l’usuari.
- Anuncis a Stories: Format molt visual que ha demostrat captar millor l’atenció de l’usuari i optimitzar la inversió feta. Les possibilitats que ofereix són molt diversos, donat que pots penjar fotos, vídeos, seqüències, etc.
- Anuncis de col·lecció: anuncis bastant útils per generar notorietat i oferir context a un conjunt concret de productes o publicacions. Es tracta, possiblement, d’un dels formats d’anuncis més complets que ofereix Instagram.
Ara ja només queda que decideixis amb quin anunci començar a promocionar-te a Instragram!
Comentaris Oberts