Com realitzar publicitat a Instagram

Instagram és una de les xarxes que, actualment, està movent més usuaris i contingut, on més del 71% de les marques hi són presents. Si el teu públic es troba dins aquesta xarxa social, és interessant explorar les oportunitats publicitàries que Instagram et pot oferir i quin tipus de campanyes es poden adaptar millor als teus formats i objectius definits.

A continuació et detallarem els formats publicitaris i algunes recomanacions per cada un:

  • Anuncis amb foto: Especialment útil per aconseguir trànsit cap al teu perfil i aconseguir seguidors des d’un contingut concret, ja que mostraràs als usuaris què poden trobar en el teu feed.
  • Anuncis amb vídeo: Molt útil per il·lustrar conceptes relativament complexos d’explicar mitjançant una foto o un Storie, així com, per fer demostracions de producte. És aconsellable explicar el més important en els 3 primers segons del vídeo, per assegurar el nombre més gran d’impactes possibles.
  • Anuncis per seqüències: Ideal per mostrar diferents productes, models o col·leccions. Sol aconseguir molts bons resultats de conversió, ja que pots pujar diversos continguts en una mateixa publicació facilitant la seva navegació a l’usuari.
  • Anuncis a Stories: Format molt visual que ha demostrat captar millor l’atenció de l’usuari i optimitzar la inversió feta. Les possibilitats que ofereix són molt diversos, donat que pots penjar fotos, vídeos, seqüències, etc.
  • Anuncis de col·lecció: anuncis bastant útils per generar notorietat i oferir context a un conjunt concret de productes o publicacions. Es tracta, possiblement, d’un dels formats d’anuncis més complets que ofereix Instagram.

Ara ja només queda que decideixis amb quin anunci començar a promocionar-te a Instragram!

gestor

Comentaris Recents

Comentaris Oberts

Deixar un comentari

Pots utilitzar aquestes etiquetes HTML i atributs: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>