Tendència: El dropshipping

El model de negoci dropshipping cada dia està obtenint més repercussió i per això volem que el màxim de persones s’adoni del que realment està comprant.

El dropshipping és un mètode d’enviament i lliurament de comandes minoristes en el qual no és necessari tenir un magatzem per guardar tots els productes que es venen. D’aquesta manera, no has d’invertir diners per un gran estoc de productes, ja que els productes que pretens vendre no els posseeixes físicament.

La diferència més destacada entre un model de negoci utilitzant dropshipping i el model estàndard minorista és que el venedor no ha d’emmagatzemar el seu inventari, així que, el dropshipper es centrarà a invertir els diners per una bona presentació de la botiga i sobretot per una gran publicitat dels anuncis.

Per tant, el venedor es centra únicament en la publicitat dels productes, sense haver-se de preocupar pels enviaments dels productes, ni per les feines que comporta tenir un magatzem.

Ja per acabar, el funcionament del dropshipping és el següent:

El funcionament del dropshipping és molt senzill. El venedor i creador de la botiga en línia és l’intermediarientre el proveïdor del producte i el client final. Quan s’aconsegueix una venda a la botiga, l’intermediari recull els diners i contacta amb el majorista, el majorista li envia al client la comanda dins del termini acordat.

De tal manera, el venedor inverteix els seus esforços en la creació de la pàgina web, formant una botiga en línia amb enllaços als productes de la pàgina del proveïdor amb la seva pròpia botiga. L’intermediari, a canvi d’un petit benefici amb cada venda, dona una molt bona atenció al client a través d’una agradable pàgina web on el client es senti còmode.

Si el comprador vol tornar el producte que ha adquirit contactarà amb el venedor, però la gestió de la devolució la realitza el majorista.

Un cop sabem què és i com funciona el dropshipping només ens falta posar en context la seva situació actual. Cada vegada s’està utilitzant més aquest model de negoci, aprofitant el desconeixement de la societat de l’existència d’aquest tipus de vendes.

Gràcies al creixement de les xarxes socials, els influencers assoleixen a un nombre més gran de seguidors. Aquí és quan el dropshipping entra, molts influencers amb grans xifres a les seves xarxes socials es creen la seva pròpia botiga en línia. La major part d’ells utilitzen Shopify, un lloc web que facilita molt la creació de botigues en línia, i comencen a patrocinar la seva botiga. També ni ha d’altres que simplement patrocinen una botiga de dropshipping a canvi de diners i no es fan responsables del que pugui passar, ja que ells simplement han fet una col·laboració.

Molts d’ells tenen un públic infantil o adolescent i s’aprofiten del desconeixement dels seus seguidors per vendre’ls-hi objectes de mala qualitat a un preu molt més alt que l’originari.

Actualment s’han destapat molts casos de dropshipping en el món de les xarxes socials i és per això que no volem que caigueu en aquest tipus d’estafa legal. Abans de comprar qualsevol producte per internet en una pàgina desconeguda, cerqueu el mateix objecte en pàgines com: Amazon, Aliexpress o Alibaba.

Amb sort el trobareu més barat!

gestor

Comentaris Recents

Comentaris Oberts

Deixar un comentari

Pots utilitzar aquestes etiquetes HTML i atributs: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>